Англійська мова (2 клас)

Фото виконаних робіт в зошитах відправити на Viber  +380964821473 +

16.03.2020
IN THE COUNTRYSIDE
У СЕЛІ

Робота за підручником
1. Listen, look and repeat (p.62, ex.1). Прослухай, дивись та повторюй. 

2. Listen and say “Yes” or “No” (p.63, ex.1). Послухай та скажи "так"         або  "ні": 1. There are seven sheep.
                       2. There are twelve people.
                       3. There are three mice.
                       4. There are eight children.
                       5. There are five women.
                       6. There are three men.

3. Listen and say (p.62, ex.2). Послухай та скажи.

4. Look and remember. Подивись та запам'ятай.

5. Look at the picture and count (p.63, ex.3). Подивись та полічи.


 Робота в зошиті
1. Look and write (p.63, ex.1).  Подивись та запиши.
Слова для довідок: people-люди, women - жінки, mice - миші, sheep - вівці, children - діти, men - чоловіки.

2. Count and complete (p.63, ex.2). Порахуй та доповни речення (за малюнками впр.1, с.63 зошита).



17.03.2020
IN THE COUNTRYSIDE
У СЕЛІ

Робота за підручником
1. Listen and sing (p.64, ex.1).  Слухай та співай.

2. Listen again and say the animals you hear (p.64, ex.2).  Послухай та назви тварин, яких ти почув.


                                                                 Робота в зошиті
1. Listen to the song and number the animals in order. (p.64, ex.1). Послухай пісню та запиши тварин за порядком. 
Слова для довідок: cows-корови, horses-коні, sheep-вівці, mice-миші.

2. Look at the picture. Which animals are not in the song? Circle and write (p.64, ex.2). Уважно розглянь малюнок та запиши, яких тварин немає в пісні.


18.03.2020
IN THE COUNTRYSIDE
У СЕЛІ

Робота за підручником



1. Listen and point (p.65, ex.1).  Прослухай та покажи відповідний малюнок.
Довідка: Chicken have got two eyes.
                Sheep have got four legs.
                Cows have got one tail.
                Spiders have got eight legs.

2. Read and say "true" or "false" (p.65, ex.2). Прочитай та скажи "правда" або "неправда". 
Довідка: How many legs have they got? - Скільки лап вони мають?
                 Chickens - курки, goats - кози, mice - миші, spiders - павуки.

3. Listen and say (p.65, ex.3). Послухай та скажи.
Довідка: How many - скільки, have got - має, legs - лапи. 


                                                            Робота в зошиті
1. Look at the Jackson's farm. Count the animals and write. Tnen listen and check (p.65, ex.1). Розглянь ферму Джескона. Полічи та запиши кількість тварин. Послухай та перевір.

2. . Look at Activity 1 again. Read end answer (p.65, ex.2). Розглянь малюнок впр.1, с.45 зошита, прочитай та дай відповідь.
Довідка: They have got...
             Cows-корови, goats-кози, horses-коні, rabbits-кролики, chickens-курки, sheep-вівці.



Фото виконаних робіт в зошитах відправити на Viber                                                 +380964821473 
23.03.2020
WE'RE LOST!
Ми загубились

Робота за підручником


1. Listen and look video and point (p.66, ex.1).  Прослухай та переглянь відео.
2. Look at the picture and choose (p.67, ex. 2). Обери правильний варіант до малюнка впр.2, ст.67.
3. Lіsten and say (p.67, ex.4). Послухай та повтори.

                                                               Робота в зошиті

1. Listen and tick ⱱ (p.66, ex.1). Послухай та постав ⱱ.
2. Circle the words (p.66, ex.2). Обери та обведи обране слово.
3. Match the pictures with the sentences (p.66, ex.3). Поєднай малюнок з реченням. 
4. Look and tick (p.67, ex.1). Подивись та постав ⱱ.
5. Listen and write the words under z or s (p.67, ex.2). Послухай та запиши слова у відповідні колонки.


24.03.2020
ANIMAL GROUPS
Групи тварин

Робота за підручником


1. Listen and read about animal groups (p.68, ex.1). Послухай та прочитай про групи тварин. 
Довідка: We can put animals into different groups. All animal groups have differernt features. Here                       are some examples of features - Ми можемо розмістити тварин у різні групи. Усі групи тварин мають різні особливості. Ось кілька прикладів особливостей.

skin -шкіра, hair - шерсть, feathers - пір'я, scales - луска.

2. Say the missing features (p.68, ex.2). Назви властивості кожної зображеної тварини.
Довідка: Bears have hair (Ведмеді мають шерсть).
Ducks have ... (Качки мають...)
Crocodiles have ... (Крокодили мають ...)
Fish have ... (Риби мають...)
3. Look and say the animal groups (p.69, ex. 4). Подивись та назви групу кожноъ тварини.
Довідка: mammals - ссавці, reptiles - рептилії, birds - птахи, fish - риби.

                                                               Робота в зошиті
1. Match the pictures with words (p.68, ex.1). Поєднай малюнки з відповідними словами.
2. Write mammals/ reptiles/ birds/ fish.
Довідка: mammals - ссавці, reptiles - рептилії, birds - птахи, fish - риби.






25.03.2020
ANIMAL GROUPS
Групи тварин

Робота за підручником

1. Look and say the animal groups (p.69, ex. 4). Подивись та назви групу кожноъ тварини.
Довідка: mammals - ссавці, reptiles - рептилії, birds - птахи, fish - риби.
2. Make an animal group display (p.69, ex.5). Зроби міні проект однієї з груп тварин.

                                                               Робота в зошиті
1. Use the code to write the words (p.69, ex.1). Запиши слова за вище поданими кодами. Будь уважним!
2. Write the words. Then match (p.69, ex.2). Запиши слова та поєднай з відповідною групою.
Довідка: mammals - ссавці, reptiles - рептилії, birds - птахи, fish - риби.



30.03.2020
AMUSEMENT PARK
Парк розваг

Робота за підручником

1. Listen and look. Then listen and say the words (p.70, ex.1). Послухай та перглянь малюнок. Вивчи слова та словосполучення.
2. Listen and chant (p.70, ex. 2). Слухай та співай.
Довідка: Eat a burger, throw a ball,
                 Win a prize, that's not all.
                 Buy some chips, drink lemonade,
                 Ride a horse. Oh, this is great.
Rollercoaster, everyone.
At the fair. Let's have some fun.


                                                               Робота в зошиті

1.Look and match (p. 70, ex.1). Подивись та поєднай.     

2. Find the circle (p.70, ex.2). Знайди слово та обведи його.




31.03.2020
AMUSEMENT PARK
Парк розваг

Робота за підручником

1. Match the children with the pictures. Then write the words in your notebook (p.71, ex. 1). Розплутай та поєднай. Потім запиши слова в зошит.
Довідка: throw a ball - кинути м'яч
                ride a roller coaster - їздити на гірках
                eat a sandwich - їсти бутерброд
                buy a burger - купити бургер
2. Listen and say (p.71, ex. 2). Слухай та скажи.


                                                               Робота в зошиті 
1. Look and read. Then tick or cross (p.71, ex.1). Подивись та прочитай. постав V або Х.





01.04.2020
AMUSEMENT PARK
Парк розваг


Робота за підручником

1. Listen and sing (p. 72, ex.1). Слухай та співай.
2. Listen again and number (p.72,ex. 2). Послухай ще раз та пронумеруй за порядком.

                                      Робота в зошиті 
1. Match the sentences that rhyme (p.72, ex.1). Знайди та поєнай речення з його римою. 
2. Write words for the new verses of the song (p.72, ex. 2). Допиши слова до нових віршів.




06.04.2020
AMUSEMENT PARK
Парк розваг


1. Do the test. Пройди тест. (Код доступу 791271 відкривши посилання join.naurok.ua)

РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ

1. Read and match. Then listen and check, ex. 1, p.73. Слухай та та поєднуй. 


РОБОТА В ЗОШИТІ

1. Read and circle, ex 1, p.73. Читай та поєднуй.
2. Colour the boxes to find the hidden message, ex.2, p.73. Зафарбуй таблицю згідно впр.1, ст.73 та з поданих літер склади слово.



07.04.2020
AMUSEMENT PARK
Парк розваг

1. Vocabulary. Do the test. Пройди тест на повторення лексики. (Код доступу 290788 використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua).


РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ

1. Watch the video and listen the story, ex.1, p.74-75. Переглянь відео.
2. Read and say, ex.2, p.75. Прочитай та скажи. 
3. Find who says, ex.3, p.75. Визнач кому належать слова.
4. Listen and say, ex.4, p.75. Послухай та повтори.

РОБОТА В ЗОШИТІ
1. Listen and tick, ex.1,p. 74. Послухай та постав V. 
2. Look at the story. Find the four hidden worms, ex.2, p.74. Подивись історію та знайди прихованих хробаків.
3. Match the pictures with the sentences, ex.3, p.74. Поєднає речення з відповідним малюнком.
4. Look and tick V, ex.1, p.75. Подивись та познач V. 
5. Listen and follow, ex.2, p.75. Слухай та слідуй за порядком.



08.04.2020
AMUSEMENT PARK
Парк розваг

1. Vocabulary. Do the test. Пройди тест на повторення лексики. (Код доступу 293947  використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua)



РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ
1. Read and say "yes" or "no", ex.1 p.76. Прочитай та с кажи "так" або "ні". 

РОБОТА В ЗОШИТІ
1. Look and read. Write "yes" or "no", ex.1 p.76. Подивись та прочитай. Напиши "так" або "ні".


2. Vocabulary. Do the test. Пройди тест на повторення лексики. (Код доступу 804155  використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua)



13.04.2020
AMUSEMENT PARK
Парк розваг


РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ

1. Listen and imagine. Then draw your picture, ex.1, p.77. Послухай та уяви свій парк розваг. Потім намалюй.



РОБОТА В ЗОШИТІ

1. Listen and numder the picture, ex.1, p.77.  Послухай та пронумеруй малюнки.



ТРЕНУВАННЯ
1. Watch video. Переглянь відео.



14.04.2020
AT THE BEACH
НА ПЛЯЖІ


РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ
1. Listen and look. Then listen and say the words, ex.1,p.78. Слухай, дивись та скажи.
2.  Look and sing. Дивись та співай.



РОБОТА В ЗОШИТІ

1. Read and match, ex.1, p.78. Прочитай та поєднай.


ТРЕНУВАННЯ

1. Look and train. Дивись та тренуйся. 



15.04.2020
AT THE BEACH
НА ПЛЯЖІ


РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ


1. Listen and number, ex.1, p.79. Послухай та пронумеруй.
2. Listen and say, ex.2, p.79. Послухай та повтори.
3. Tell about it, ex.3, p.79. Запропонуй це.
Довідка: Let's look for shells.
               Sorry, I don't want to.


РОБОТА В ЗОШИТІ

1. Write the words, ex.1, p.79. Запиши відповідні слова.
2. Match the picture  with the dialogues. Number the pictures, ex.2, p.79. Пронумеруй малюнки.




21.04.2020
AT THE BEACH
НА ПЛЯЖІ


РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ

1. Listen and sing, ex.1, p.80. Слухай та співай.

2. Listen again and number. Прослухай ще раз та пронумеруй малюнки. 



РОБОТА В ЗОШИТІ

1. Write more lines for the songs. Draw picture, ex.1, p.80. Допиши слова та розфарбуй.


ТРЕНУВАННЯ
1. Do the test (Код доступу 304759 відкривши посилання join.naurok.ua).



22.04.2020
AT THE BEACH
НА ПЛЯЖІ


РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ
1. Read and choose the correct picture, ex.1, p.81. Прочитай та обери правильну відповідь.
Довідка: The shell is beautiful and I like it - Мушля прекрасна і вона подобається мені.
                The car is old, but I like it - Машина стараб але вона подобається мені.

2. Listen and say, ex.2, p. 81. Послухай та скажи. 
3. Look, match and say, ex.3, p.81. Подивись, поєднай та скажи. 
Довідка: old - старий, ugly - потворний, new - новий, interesting - цікавий, beautiful - прекрасний.


РОБОТА В ЗОШИТІ
1. Look and match, ex.1, p.81. Переглянь малюнки та поєднай.
Довідка:
1 The bed is big... - Ліжко велике...
2. The fish is sad... - Рибка сумна...
3. The book is great... - Книжка чудова...
4. The castle is nice... - Замок  красивий...
5. The T-shirt is dirty... - Футболка брудна...



ТРЕНУВАННЯ
1. Do the test (Код доступу 362190 відкривши посилання join.naurok.ua)




 27.04.2020
THE TOP OF THE HILL
Подорож до вершини гори


РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ


1. Look, ex.1, p. 82
2. Look and match, ex.2, p.83. Розглянь малюнки та поднай зі словами.
Довідка: run - бігати, walk - гуляти/ йти пішки, race - перегони.
3. Listen and say, ex.3, p.83. Потренуйся у вимові.

РОБОТА В ЗОШИТІ


1. Wrіte the words, ex.1, p.82. Доповни речення.
2. Write the numbers, ex. 2, p.82. Пронумеруй речення відповідно до поданих речень. 
3. Look and tick, ex.1, p.83. Постав V  відповідно до малюнку. 
4. Write and match, ex.2, p.83. Допиши слова та поєднай з відповідним малюнком. 
Довідка:  see - дивитися, tree - дерево, ice cream - морозиво, peas - горох, eat - їсти, beach - пляж, cheese - сир.



28.04.2020
SEASONS
Cезони/ Пори року





РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ


1. Read and say, ex. 2, p.84.   Подивись та скажи. 


РОБОТА В ЗОШИТІ
1. Match the picture with the words, ex.1, p.84. Поєднай малюнки зі словами. 
2. Read and write the season, ex.2, p. 84. Прочитай та запиши про який сезон йде мова.
Довідка:
1. It is cloudy and rainy season. - Це хмарна та дощова пора року.
2. It is cold and snowy season. - Це холодна  та сніжна пора року.
3. It is sunny and hot season. - Це сонячна та жарка пора року.
4. It is rainy, but sunny season. It's time to plant flowers. - Це дощова, але сонячна пора року. Час садити квіти. 



29.04.2020
SEASONS
Cезони/ Пори року



РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ


1. Look and name the seasons, ex.1, p.85. Назви малюнки.
2. Look at the table about England. Then say, ex.2, p.85. Розглянь таблицю та скажи.
Довідка: 
In spring English people plant flowers. -  Навесні англійці садять квіти.
In summer English people eat ice cream. - Влітку англійці їдять морозиво.
In autumn English people make bofires. - Восени англійці розводять багаття.
In winter English people play in the snow. - Взимку англійці грають на снігу. 


3. Make a poster about Ukraine. Зроби проект про Україну за зразком Англії.

РОБОТА В ЗОШИТІ

1. Look and tick the things people do in winter in Ukraine, ex.3, p.85. Подивись і познач те, що роблять люди взимку в Україні
2. Write what you do in summer. Use the words in the box, ex.4, p.85. Напиши що ти робиш влітку, використовуючи  подані слова (виконуємо цю вправу в зошиті в косу лінію).
Довідка:
In summer I swim in the sea. - Влітку я плаваю в морі.
In summer I catch fish. - Влітку я ловлю рибу.
In summer I look for shells. - Влітку я шукаю мушлі. 
In summer I throw the ball. - Влітку я кидаю м'яч.
In summer I have picnic. - Влітку у мене пікнік.




04.05.2020
Review and culture
Огляд та культура


РОБОТА ЗОШИТІ

1. Listen and tick, ex.1, p.86. Послухай та познач V.
2. Listen again and number. Draw lines, ex.2, p.86.             Прослухай ще раз та пронумеруй малюнки, поєднавши зі слововосполученнями. 
Довідка:
Boy: I like the summer fête in our village. There's so much to do and see! You can buy homemade cakes and jam at the food stall and drinks. My mother likes to make cakes and jam for this.
There’s a white elephant stall where you can buy anything. There are lamps and mirrors and sometimes tables and armchairs! There are books as well.
 There's also a tombola. A tombola is a game where you buy a ticket and can win a prize.                                  
There are lots of other games in a summer fête. You can play skittles, or do a tug of war, but I like the three- legged race. You can also ride a horse for fun. My brother likes this, but his favourite attraction is the coconut shy - you throw a ball to hit a coconut. It's great!       
The day of the fête is my favourite day of the year!


Мені подобається літній фектет у нашому селі. Тут стільки зробити і подивитися! Ви можете придбати домашні торти та варення на стійці їжі та напоїв. Моя мама любить робити для цього торти і варення.
Тут є біле слоненя, де можна купити що завгодно. Є світильники та дзеркала, а іноді столи та крісла! Є й книги.  
Також є тамбола. Томбола - це гра, в якій ви купуєте квиток і можете виграти приз.
У літній фектет є багато інших ігор. Ви можете пограти в кеглі, або перетягнути буксир, але мені подобається гонка на три ноги. Ви також можете покататися на коні для розваги. Моєму братові це подобається, але його улюбленою привабливістю є кокосовий горіх - ти кидаєш кульку, щоб вдарити кокос. Це чудово!
День фети - мій улюблений день року!




05.05.2020
Review and culture
Огляд та культура



РОБОТА ЗОШИТІ
1. Listen and chant, ex.1,p.87. Слухай та співай. 
2. Look and circle. Then classify the words, ex.2, p.87. Подивись, переклади та обведи зайве слово. Класифікуй їх за групами. 
Довідка: the beach - пляж, farm animals - тварини, the fairground - ярмарок. 




06.05.2020
PICTURE DICTIONARY
THE ZOO
ЗООПАРК




РОБОТА ЗОШИТІ


1. Play and repeat the words. The Zoo. Грай та повторюй слова. Розділ "Зоопарк".
2. Look and write, ex.1, p. 89. Подивись та запиши за зразком.
3. Name the animals. then colour the faces, ex.2, p. 89. Назви тварин та розфарбуй смайлики.





12.05.2020

Олімпіада з англійської мови до 20 травня

Інструкція учню

  • Зайти на сторінку naurok.ua/start, ввести наданий вчителем пароль та обрати олімпіаду або конкурс.
  • Виконати завдання у відведений для цього час.
  • Після оголошення результатів отримати нагороди.
Бокайчук Єлизавета
70088знак
Голосний Данііл
град23059
Грібач Максим
сонь01574
Гущіна Єлизавета
ренд46873
Денисенко Дмитро
99952виск
Дубровка Артем
шаль29873
Єрмолова Мілана
кута53060
Жабітенко Аріна
39001база
Жиро Єгор
баул04258
Зубик Захар
фуга42267
Іванов Дмитро
реля38277
Кандибор Дмитро
74083анод
Кобриня Олександр
36925сфен
Котова Софія
дані09165
Ловаков Давид
25646плин
Лунгов Станіслав
85220шлея
Перепелиця Ярослав
26562пліш
Петлін Ярослав
фото93236
Польщак Олександр
22897арум
Пустовий Роман
08884улан
Розенко Нікіта
63647руна
Розтрепенко Артем
шліц37857
Савчук Єлизавета
меча77882
Стефурак Анастасія
опал22599



13.05.2020

Do the test. Виконай тест Код доступу 340351відкривши посилання join.naurok.ua


18.05.2020, 19.05.2020, 20.05.2020

Виконуємо завдання в друкованому зошиті до кінця.