Літературне читання (3 клас)

13.03.2020
Урок позакласного читання: творчість Т.Г.Шевченка


16.03.2020
Т.Г. Шевченко. с.130 - 137 читати, відовіді на запитання.

17.03.2020
Вірш "Тече вода із-за гаю" вивчити напамять.

18.03.2020

Робота в зошиті на сторінках 51-54.

                                 Завдання на тиждень (23.03.2020 - 27.03.2020)

23.03.2020
Василь Сухомлинський "Сонце заходить".

1. Згадати, що знаєте про автора?
2. Читання тексту: -в пів голоса: визначити незрозумілі слова, вислови (пояснити їх).
                                 - намагатися текст прочитати за 2 хвилини
                                 - дати відповіді на запитання, що  стоять після тексту
3. Робота в зошиті за темою.

24.03.2020
Брати Грімм "Шипшинка"

1.https://www.youtube.com/watch?v=-ifuQng17Aw- переглянути.
2. Біографія казкарів:https://www.youtube.com/watch?v=htkPF3sr7P8
3. Читання казки "Шипшинка" (визначити незнайомі слова, вислови, пояснити їх).
4. Відповіді на запитання, що містяться після казки.
5. Розповісти, які малюнки можна намалювати до казки.

25.03.2020
Брати Грімм "Шипшинка"

1. Розповісти про братів Грімм.
2. Читання казки "Шипшинка": - поділ на частини (визначення головне в частині);
                                                       - перказ казки за частинами (словесними малюнками);
3. Робота в зошиті за казкою.

30.03.2020 
Книга " Позакласне читання"ст. 100 - 110
Казки з усього світу
1. Прочитати казки.
2. Дати відповіді на запитання, що стоять в кінці розділу.
3. Переказати казку, яка найбільше сподобалась.
4.До однієї казки з розділу скласти кросворд.(на листку) - мені переслати.

31.03.2020 
Карло Колодді. Пригоди Піноккіо. 
1. Відео урок:https://www.youtube.com/watch?v=eizIqgdUJ3c
2. Читання казки ст.147 - 152
3. Відповіді на запитання в кінці казки.

01.04.2020
Карло Колодді. Пригоди Піноккіо. 
1. Мультфільм "Піноккіо"
2. Робота в зошиті за казкою.
3. Переказ казки за мультфільмом і уривком з Літературного читання.


06.04.2020
Карло Колодді. Пригоди Піноккіо. 

1.Скласти план казки
2.Дати відповіді:

  • куди звернув Піноккіо, коли йшов до школи?   

          а) на базар; б) до парку; в) в театр

  • про що мріяв дерев'яний хлопчик?

         а) навчитися рахувати й читати; б) до купити татові нову куртку; в) піти на лялькову виставу

  • де бешкетник взяв гроші?      

         а) найшов по дорозі; б) дав тато; в) продав буквар

3. Про що діалог?
а)
Disney переснимет мультфильм "Пиноккио" с живыми актерами

б) How Pinocchio set the standard for feature animation / The Dissolve



4. Що зайве?
   а)Фото: Пиноккио (Pinocchio) | Фото 1

б)
Pinocchio - Walt Disney production; Ben Sharpsteen and Hamilton S ...

в)
Плакат вырубной Черепаха Тортилла (Ф-7456) - купить в Москве ...
5. Порівняльні характеристики:
     Хто це?

Geppetto | Disney Junior Wiki | Fandom  і   Кинокомпания Вольга - Post | Facebook   ;Gepetto and Me: On Wanting A Real Boy - DIANE DOKKO KIM і  The Science of Wishing Upon a Star


6. Продовж казку:
"— Сьогодні в школі я навчуся читати, завтра — писати, а післязавтра — рахувати. А потім, вивчившись, я зароблю багато грошей і на перший заробіток куплю батькові вовняну гарну куртку. Та не просто вовняну! Я знайду куртку, оздоблену золотом і сріблом, з діамантовими ґудзиками. Бідолашний батько цього таки заслужив, бо через мене лишився в самій сорочці в такий холод, аби лиш я мав змогу вчитися! Не всі батьки здатні на такі жертви!..."



07.04.2020 Карло Колодді. Пригоди Піноккіо. 
   Урок - міркування:
1. Продовж ... Я засуджую витівки Піноккіо за ......

2. Я навчився у Піноккіо ...

3. Я б змінив у казці ....

08.04.2020Астрід Ліндгрен "Про Карлсона, що живе на даху"
1.Біографія письменниці:
Астрід Ліндгрен


Астрід Ліндгрен - презентація з зарубіжної літератури


2.  Чому писала для дітей?
Дивовижна планета Астрід Ліндґрен



Дивовижна планета Астрід Ліндґрен

3. Перегляд мультфільма 

https://www.youtube.com/watch?v=TZTjr-DN9xY


4. Мені було: цікаво ....
                       не зрозуміло ...
                       смішно ....

5. Хочу прочитати: підручник с. 152 - 157.


10.04.2020

                                       Урок позакласного читання 
   
Карло Колодді. Пригоди Піноккіо. Астрід Ліндгрен "Про Карлсона, що живе на даху"

1. Про письменників "Дорослі з дитячими фантазіями" - чому так можна про них сказати?
2. Що схожего в творах "Пригоди Піноккіо" і "Про Карлсона, що живе на даху"
    - герої, 
    - місце подій
    - схожий сюжет
3. Намалюй: 

Раскраски малыш, Раскраска Карлсон и малыш играют на крыше ...                                      пиноккио Раскраски распечатать бесплатно.

4. "Моя казка"
     Склади свою казку, де б були герої Піноккіо, Карлсон і Сванте Свантенсон.

Казку записати на альбомному листі, намалювати малюнок до неї. (покласти в зошит з читання).

13.04.2020
Підсумок за темою. 
1. З'єднай назву казки та країну її народження:

"Шипшинка"                                              Італія

"Пригоди Піноккіо"                                   Швеція

"Про Карлсона, що живе на даху"           Німеччина

2. Відгадай героя, назви казку, її автора:

" - А що це у вас у руках так весело крутитьсч?"

"  - Сьогодні я послухаю музику, а завтра я піду до школи. Школа ніде не дінеться."

"  - Ні, спочатку мені треба їх трошки оглянути, перевірити запобжні клапани. Спокійно, тільки спокійно!"

3. Гра "Шифрувальник".
    Розшифруй текст - загадку. Дай відповідь Хто це?
Маньлекий тийвсто чоквічоло з мипуленьхки микару. На житові призлибно тропи папу - кдзигу. Ан пісни - чиктормо.

4. Поміркуй!
а)
- Що спільного у Буратіно, Піноккіо, Івасика - Телесика?
- Чим вони відрізнялися?

б) Хто з них хто?

Фотографии на Івасик-Телесик / Ivasyk Telesyk - Памятник ...


Мой город... Гомель- летние зарисовки. Обсуждение на LiveInternet ...


Суворовский чудо-богатырь Пиноккио - Статьи

5. Робота за підручником: с. 158 - підготувати відповіді на запитання.




14.04.2020

Перевірна робота: Робота з літературним твором "Прогаяний день" Василя Сухомлинського
Вступ до розділу "Прийди, весно, з радістю"
"благослови, мати, весну зустрічати" (за Василем Скуратівським)

1.Перевірна робота за текстом  "Прогаяний день" Василя Сухомлинського (записати відповіді в зошиті з української мови)  - 15 хвилин.

Прочитай уважно текст



                                                Прогаяний день
        Мама йшла на роботу рано, до сходу сонця. Вона розбудила Петрика й сказала:
— Сьогодні в тебе почалися канікули. Але гаяти часу не можна. Ось тобі робота на сьогодні: посади біля хати дерево й прочитай книгу про Далекі Сині Гори.
       Мама показала, де посадити дерево, поклала на стіл книжку про Далекі Сині Гори й пішла на роботу.
      Петрик подумав:  «Посплю ще трохи». Ліг, задрімав, потім заснув міцно-міцно і снилося йому: біля хати виросло дерево, яке він посадив, а Далекі Сині Гори стали зовсім недалекі й стоять над самісіньким ставком.
      Прокинувся Петрик — ой, лишенько! Сонце вже серед неба.
      Хотів зараз же до роботи взятися, та подумав: «Ще встигну...»
     Сів під грушею. Думає: «Ось посиджу трохи та й почну».
     Потім пішов у садок, ягоди їв, за метеликом ганявся, потім знову під грушею сидів.
     Прийшла мати ввечері й каже:
—  Показуй, що зробив, сину.
    А Петрикові нічого показати. Соромно йому й матері у вічі дивитися.
—  Ходімо, сину, покажу тобі, що люди зробили за той день, що ти прогаяв.
     Узяла мама сина за руку й повела. Підводить до одного поля й показує:
— Учора тут була стерня, а сьогодні рілля. Тут працював тракторист. А ти байдики бив.
     Підвела до колгоспного двору, показує багато-багато ящиків із помідорами й каже:
— Ці помідори вранці були на полі, а тепер у ящиках. Завтра їх повезуть у місто. Це робила я з жінками. А ти байдики бив.
     Підвела до великої-великої купи зерна.
— Це зерно вранці було в колосках. Хліб скосили й змолотили, зерно привезли на тік. А ти байдики бив.
     Підвела до стінки, вимуруваної із цегли.
—  Тут вранці був тільки гранітний фундамент, а тепер мур стоїть. Це муляри працювали. А ти байдики бив.
     Підвела до великого кам'яного будинку, зайшла із сином. На полицях — паляниці, калачі. Усе пахло хлібом.
—  Це пекарня,— сказала мама,— Ці хлібини вранці були ще борошном, а тепер сам бачиш. Цілий день трудилися пекарі. А ти байдики бив.
     От що таке прогаяний день. ( 326 слів)
                                                                         В.Сухомлинський
2. Виконай завдання.
1. У якому розділі книжки можна помістити прочитаний твір?
А «Усна народна творчість»
Б «З любов’ю до рідної землі»
В «Бджола мала, а й та працює»
2. Чому Петрик не виконав дорученої справи ?
А Тому, що був у школі
Б Тому, що не мав почуття відповідальності
В Тому, що був зайняти читанням книжки
3. У колгоспному дворі хлопчик побачив:
А багато картоплі
Б багато ящиків з яблуками
В багато ящиків з помідорами
4. Що означає вислів байдики бити?
А вибивати м’яча
Б ходити пішки
В нічого не робити
5. Яке прислів’я найточніше виражає головну думку твору?
А Згаяного часу і конем не доженеш
Б Усе добре у свій час
В Гуляй, дитино, поки твоя година
6. Яку роботу мав виконати Петрик ? Знайди відповідь у тексті та запиши її._______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________
7. Віднови послідовність подій у тексті. Постав цифри попереду:
      Петрик задрімав. 
       Сонце вже серед неба.
       Результати плідної праці людей за день.
       Петрикові нічого показати.
       Мама дала доручення Петрикові.
8. Встанови відповідність між словом та його значенням.
Гаяти час        ◊                     ◊ виоране поле.
Тік                  ◊                     ◊ будівельний робітник.
Рілля               ◊                     ◊ марнувати, витрачати даремно.
Муляр             ◊                     ◊ місце для просушування зерна.
9. Продовж речення.
Ходімо, сину,  ______________ тобі, що люди _______________________ за той день, що ти _________________________.
10. Які Поради ти можеш дати Петрикові? Запиши.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Вступ до розділу "Прийди, весно, з радістю"
  • Дати відповіді на запитання:  - яка пора року приходить після зими?                                                                                       - Назви весняні місяці:                                                      - -                                                         - Чим тобі подобається  весна?                                                                                                     - Які народні весняні свята ти знаєш?                                                                                        - Які державні весняні свята ти знаєш?
  • Прочитай статтю в підручнику на сторінці 160.
  • Робота за текстом Василя Скуратівського "Благослови, мати, весну зустрічати":        -прочитати текст;  
  • -знайти визначення незрозумілих слів, висловів (Інтернет ресурси);
  • дай відповіді на запитання в кінці статті?
  • попрацюй в зошиті за темою.

15.04.2020

Казка живої природи. Тамара Коломієць "Березень"

1.— Відгадайте загадку.


Як його бурульки бачать,
Неодмінно гірко плачуть,
Бо не сам у гості ходить,
А весну до нас приводить. 

2. Цікаво знати!
— Перший весняний місяць має кілька назв.
У березні починає рухатися сік — тож і кажуть: «місяць-соковик». «Березоль», бо на березах розпускаються бруньки. «Сухий» — де-не-де підсихає ґрунт. «Різнопогодник», бо березень примхливий: то дощ, то сніг, то мороз.

Прикмети
·        Якщо граки прилетіли прямо на гнізда — буде гарна весна.
·        Довгі бруньки на деревах — спізниться літо.
·        Гуси з вирію високо летять — води буде багато, а низько — мало.
·        Побачив шпака — знай: весна біля порога.
·        Хмари пливуть високо — буде гарна погода; коли ж надвечір ущільнюється   й сильнішає вітер — на потепління.
·        Перший грім при північному вітрі — бути холодній весні, східному —   сухій, західному — мокрій.
·        З берези багато соку — літо буде дощовим.
·        Довгі бурульки — на довгу весну.
·        Проліски й підсніжники розкривають пелюстки — на гарну погоду, закривають — на негоду.
·        Черемха зацвітає перед останніми весняними приморозками.
·        Коли дуб раніше від ясена розпустився — на сухе літо.

Прислів’я
·        У березні сім погод надворі: сіє, віє, крутить, мутить, рве, зверху ллє, знизу мете.
·        Сухий березень, теплий квітень, мокрий травень — буде хліба врожай.
·        Березень у зими кожух купив, а на третій день продав.
·        Березень березовим віником зиму вітає.
 3.     - Виразне читання вірша Тамари Коломієць «Березень» (с. 162)

— Назвіть головних персонажів вірша.
— Коли і як припливла весна?
— Як зустрів її прихід березень?
— У яких рядках весна і березень змальовані, як живі істоти?
— Як ви зрозуміли виділені речення?
— З яким почуттям та інтонацією слід прочитати слова березня?

4.  Гра «Добери риму».
Кригу — розбігу; весла — весна; до неї — алеї;
не зміг — до ніг;  сніги — луги; не свари — бери;
всюдихід — чобіт; схочеш — замочеш;  весна — човна;
беріз — сліз.

5.   Робота за ілюстрацією.
— Яким художник зобразив березень?
— Як він одягнений?
— Що у нього на голові?
— Який вираз обличчя?

6. Вибери до вірша картинку:
а)                                               б)
Физкультурный праздник в детском саду на тему: Весна. Средняя группа                             Картинки и рисунки для детей на тему "Краски Весны" - самые красивые
                                                                             

  в)
картинки для детей весна пришла | Рисунки, Раскраски, Абстрактные ...

7. Робота в зошиті за темою



                                             17.04.2020
                 
Весна іде - красу несе

1. "Позакласне читання" ст.110 - 118 -прочитати 

2. Виконати письмово: ст.119-120 (1-4)


                                         21.04.2020
                            Михайло Стельмах "Гуси - лебеді летять"

1. Прочитати статтю про Михайла Стельмаха
2. Читання "Гуси - лебеді летять"
- напів голосу "Що принесли птахи на крилах?"
- на 1хвилину " Куди полетіли лебеді?"
3. Знайти визначення незнайомих слів
4.Відповіді на запитання підручника
5. Завдання в зошиті
6. Вивчити уривок "А ось так: якоїсь доброї години гляне сонце із свого віконечка вниз, ......  до ..., а вони вже знають своє діло" ( батькам перевірити, в зошиті по темі виставити бал  "Вірш - 11")


                                         22.04.2020
      
                                   Валентина Ткаченко "Квітень"
1. Відповіді на запитання:
- Назви весняні місяці
- Чому назвали березнем? квітнем?
2. Як в народі називали:
Блог вчителя початкових класів : Презентація Квітень Валентина ...


3. Яка картинка більше показує дії КВІТУНЦЯ?
а)      
Картина Весна пришла - Пейзаж - Ведмидь Николай (живопись)
     б)                                            
 Итоги конкурса рисунков «Весна пришла!!!»

в)
Погода в Україні різко розгорнеться: квітень покаже, на що здатний ...

4.Слухання вірша :https://www.youtube.com/watch?v=pBKRuz49Zkg
5. Відповіді на запитання в кінці вірша.
6. Прочитати виразно вірш 3рази: - дуже повільно;
                                                          - дуже швидко;
                                                          - виразно.
7. Робота в зошиті затемою.


                                                  24.04.2020
                                Урок позакласного читання
                                Справи твоїх ровесників
         Прочитати тексти за темою, виконати в кінці теми завдання.


                                                   27.04.2020

: Андрій М'ястківський "Розмова з одудом".
Леся Українка "Уже весняне сонце припікає"

1. Запитання:
- Які пташки вже прилетіли з вирію?
- Кого ти вже бачив?
- Послухай їх спів. Спробуй їх звуконаслідувати. Ну що виходить?
2.Читання "Розмова з одудом"
а) Як ти думаєш, хто з них одуд?


  
Наклейка півень реалістичний - Оформлення стін【Крутий дизайн】




ᐈ Свиристель фотографии, фото свиристели | скачать на Depositphotos®

Де живе удод птах. Як виглядає птах одуд? Фото і цікаві факти ...

3.Прослуховування співу одуда:https://www.youtube.com/watch?v=nqYRtRkHqyM&vl=uk
4. Поспілкуйся з ним: - прочитати повільно вірш;
                                       - спробуй так як одуд;
                                       - прочитай в особах.
5.Леся Українка "вже весняне сонце припікає:Переглянути відео та потренуватися виразно читати вірші:
https://youtu.be/Gt1WptXLOTE
6. Робота в зошиті за темою


                                                                       28.04.2020
                               Микола Сингаївський. Вийшов травень з лісу. На врожай. 

1. Презентація "М.Сингаївський "Вийшов травень з лісу"

2.
.Микола Сингаївський «Вийшов травень з лісу»., "На врожай"3. Читаняя вірша: - в пів голоса ; ст.167
                                - для себе;
                                - виразно.
4. Відповіді на запитання, що стоять після вірша.
5. Виконуй такі ж вправи з віршем "На врожай".
6. Завдання в зошиті за темою.

                                                                        29.04.2020
Марія Познанська. Співай, соловейку! За Борисом Комаром. Як співає соловейко? Любов Забашта. Дивосвіт.
1. Презентація. Комбінований урок з літературного читання "Як співає ...

3. Читаняя вірша: - в пів голоса ; ст.169
                                - для себе;
                                - виразно.
4. Відповіді на запитання, що стоять після вірша.
5. Робота за статтею Борисом Комаром. Як співає соловейко?
                                -в пів голоса ;
                                - для себе;
                                - виразно.

6. Робота за творами в зошиті.
7. Л.Забашта. Дивосвітст.170.
8. Тест: join.naurok.ua   Код доступу198889


                                                             04.05.2020

                   Вступ до розділу "Візьму перо і спробую". Анатолій Костецький "Імена", "Дивна                                 звичка"

1. Читання статті на сторінці 172.
2. Дізнайся про значення свого мені.
3. Робота за темою: А.Костецький "Імена":
- читання тексту;
-визначення значень незрозумілих слів;
- відповіді на запитання, що стоять в кінці тексту;
- робота в зошиті за темою.

                                             05.05.2020
              Микола Носов.Пригоди Незнайка та його друзів. 
                                                  Як Незнайка складав вірші


Вікторина "Пригоди Незнайка та його друзів"
1. Перегляд мультфільмів "Пригоди Незнайка та його друзів"
     - Що вразило в пригодах?
    - Що кумедне?
    - Що тобі було корисне взяти для себе?
2. Робота за підручником "Як Незнайка складав вірші"
    - Чому образилися мешканці на Незнайка?
3. Дай (знайди по Іннету) визначення незнайомим, незрозумілим словам з тексту.
4. Попрацюй за питаннями, які є після тексту.
5. Спробуй переказати прочитане своїм рідним.


                                             06.05.2020
                      Микола Носов.Пригоди Незнайка та його друзів. 
                                                  Як Незнайка складав вірші


1. Читання казки.
2. Відповіді на запитання підручника
3. Словникова робота

                                             



                                           08.05.2020
                           Урок  позакласного читання
                                               Святе слово - рідна мати 

                               Книга "Позакласне читання" ст. 121 - 124
                                  виконати завдання на сторінці 128 -129


                                                   12.05.2020


































                                   Микола Носов.Пригоди Незнайка та його друзів. 
                                                  Як Незнайка складав вірші                                  1. Кому належать ці слова? 
Жить по розпорядку
Сумно мені й гидко
Цілий день трудитись
А коли ж гуляти.
Якщо все відомо,
Мені не цікаво
Я рахую краще
Щось треба робити.
Трулюлю і траляля
Скачуть гори і поля.
Тут не неподобство
Тут бурлить фантазія,
Фантазія, фантазія
Від Африки до Азії,
Здивовані всі друзі

Бурхлива та фантазія

(обери героя)

    Вікторина «Пригоди Незнайка та його друзів»

2. Назви мешканців міста Квітів за попереднім малюнком.

3.Робота за підручником:
 ¾   Знайдіть у тексті уривок, як «думав» Квітик
¾   Квітик тихесенько «бубонів». Поясніть значення цього слова
4.  Робота з фразеологізмами.
¾  Це зупинка фразеологізмів або вдалих висловів. Прочитайте стовпчики слів і скажіть, чи можна сказати, що ці слова – синоніми до слова бубоніти?
            Говорити                           базікати
            розмовляти                       торочити
            розповідати                       молоти
            бесідувати                          патякати
            казати                                ляпати
            промовляти                       торохкотіти
            повідомляти                       плескати
¾   Чому ж вони записані у два стовпчики?
¾   Запитайте сердито: «Що ти таке кажеш?»
¾   З якого стовпчика візьмемо синонім для заміни?


5. Словникова робота.
         Нісенітниці             дражнилки
         погрозив                знущання
         не галасуй            пампушка
¾  Поясніть значення слів «нісенітниці». Допоможе нам «Тлумачний словник» с.69 («Універсальний комплексний словник-довідник», видавництво «Ранок», 2013 рік).
Нісенітниця – щось безглузде, нерозумне, без усякого змісту, дурниця.
6. Вибіркове читання. Аналіз змісту.
¾   Про кого склав свій перший вірш Незнайко?
¾   Прочитайте вірш про нього? Чому обурився Знайко?
¾   Про кого був наступний вірш? Прочитайте його.
¾   Як Поспішайко відреагував на цей твір?
¾   Який ще вірш склав Незнайко?

¾   Чому друзям не сподобалися вірші Незнайка? Як він пояснив свої вигадки?

7. Робота в зошиті за темою.



                                                     13.05.2020
                              Перевірна робота:перевірка навички читання мовчки
       

Код доступу join.naurok.ua311349
                       

                             
                                                  18.05.2020                              


       Іван Світличний "Слухала Лисичка Солов'я", 
                                   А. М'ястківський "Біла хмарка, біла..."
1. Передивись відео:https://www.youtube.com/watch?v=PXff7TaZkVM
2. Робота в зошиті за темою на сторінці 70.


                                                   
 19.05.2020                              
                                      Наталя Забіла "У дитячому театрі"
1.    Словникова робота.

-         А чи були ви в театрі? В якому? Що таке театр?

-                       Театр - вид сценічного мистецтва, що відображає життя в сценічній дії, яку виконують актори перед глядачами, а також установа, що здійснює сценічні вистави певним колективом артистів і приміщення, будинок, у якому відбуваються вистави.
-                       Чи є у Кривому Розі дитячий театр? Як він називається?

2. Кейси:
-Петрик з друзями дивляться виставу. Але тут у його кишені дзвенить телефон. Що робити хлопчику?
Клас прийшов на перегляд вистави. Місце Олега в середині ряду. До початку вистави ще 10 хвилин. Чи може хлопчик вийти? Як це зробити?
- Закінчилась вистава. Як тільки завіса опустилась, всі глядачі кинулись мерщій до виходу. Чи правильно вчинили вони?

3. Читання твору: 
  •    напівголоса: Про що вірш?
  •     Читання частинами вголос. Підбір інтонації.

    4.   Аналіз вірша. В яких рядках сказано про захоплення дітей виставою? Прочитайте їх.
    6.    Поясніть вирази:
    Відкриті серця, поринули  указку, дія розгортається, життя розквітло. Група.
    7.    Добери риму:
    Слід – плід
    Путі – жітті
    8. Робота в зошиті на ст .70
  • Серцями – морями

                                               20.05.2020
                                                 
             Тамара Коломієць. Чоловічки. Леся Мовчун. Загадка. 
                                    Наталія Хаткіна. Веселі римки
1. Аудікнига:https://www.youtube.com/watch?v=7C2LYZ3GJJQ
2. Відповіді на запитання підручника

3.Словникова робота
4. Виразне читання вірша
5. Робота в зошиті
6. ВІдгадування загадки лесі Мовчун

                                                     






   25.05.2020
                                Василь Сухомлинський "Сергійкова квітка",








 








                                      


1. Презентація до уроку "В.Сухомлинський. "Сергійкова квітка"


2. Читання твору: 
- напів голосу   Чому Сергійкова квітка?





- уважно читай:





3. Дати відповіді на запитання після тексту.
4. Робота в зошиті на сторінці 71 -72.



                                                         22.05.2020
                                          
У 


























                    


                                                              25.05.2020