Українська мова (6 клас друга група)

Шановні мої учні! Я вас зареєструвала на сайті "На урок" для участі у конкурсі " Таємниці генія Шевченка". Коди для конкурсу вам надішлють класні керівники через вайбер. Завдання потрібно виконати до 5 квітня.


Шановні учні! 
Питання, які виникають під час виконання вправ і відповіді до тестових завдань, надсилайте мені на електронну пошту 


ghoraguzik74@gmail.com


16.03.2020- 18.03.2020

Тема. Числівник. Числівники кількісні та порядкові.

1. Перегляд відеоуроку.


  https://www.youtube.com/watch?v=Pkb6RI45Z2A



2. Виконати вправи: 434, 436
3.    http://learningapps.org/watch?v=pnhae5iuk16 
 Домашнє завдання: вправа 435



20.03.2020

Тема. Розряди кількісних числівників.


        На сьогоднішньому уроці ми повторимо вивчений матеріал про числівник як самостійну частину мови, навчимось розрізняти групи кількісних числівників за значенням.


    1. Випишіть із поданих числівники ті, що означають кількість предметів.
П’ятий, вісім, дванадцятий, четвертий, дев’ять, двісті, чотири, двадцять перший, сімнадцятий, чотирнадцять.
2. Робота з таблицею


3. Виписати з речень числівники, указати їх значення.
1) Скарбниця нашої кулінарії дуже багата – у ній понад двохсот тисяч рецептів. 2) Цього року в Покровську відбувся другий з’їзд любителів вареників.
4. Вставте в фразеологізми пропущені числівники, визначте розряд, морфологічні ознаки за зразком.
Зразок: перший – порядковий, простий, однина, ч.р., Н.в.
Сидіти в … стінах (4)
… колесо до воза (5)
 … чоботи - пара (2)
В … дуги зігнувся (3)
 … дорогою обійти (10)
… разів відмір, а … раз відріж (7 і 1)

1.     Домашнє завдання
Знайти і виписати 5 прислів’їв і 5 ребусів з числівниками.


23.03.2020

Тема. Контрольний текстовий диктант
 (аудіодиктант)




Самоперевірка за посиланням



25.03.2020

Тема. Узгодження числівників з іменниками.

  1.  Перевір себе 
                           
                            http://learningapps.org/watch?v=pvrg6exb516

2. Запишіть математичні вирази, використовуючи прийменники від, до. 

234 + 76 = 310             651 + 13 = 664
98 – 32 = 66                 731 – 321 = 410

 3.   Перегляд теоретичного матеріалу

 4.   Практичне виконання завдань

 Вправа 487

Домашнє завдання 490

 30.03.2020, 01.04.2020, 03.04.2020

Тема. Відмінювання та правопис числівників

1. параграф  54,55
2. Виконання вправ: 489, 492, 493,494





06.04.2020, 08.04.2020, 10.04.2020

Тема. Тренувальні вправи

495 - усно, 496 (ІІ,1), 497, 498, 500 (І)





ПРАЦЮЄМО!!!!

Любі мої шестикласники!

Перегляньте, будь ласка, відеоурок 
(повторення правопису складних слів) 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=12&v=whjXnjGpw8Q&feature=emb_title


Повторюємо розряди числівників за посиланням 
(відповіді не надсилати):

https://learning.ua/mova/somyi-klas/rozpodiliaiemo-chyslivnyky-za-rozriadamy
(не звертайте уваги на те, що в посиланні вказано 7 клас)


https://learning.ua/mova/somyi-klas/zapysuiemo-chyslivnyky-v-rechenni

https://learning.ua/mova/somyi-klas/kharakteryzuiemo-chyslivnyk


13.04.2020  
Тема. Правильне вживання числівників на позначення часу.

1. Перегляд відео.
https://www.youtube.com/watch?v=9DXKqJt8BWE

2. стор. 180, вправа 483 (письмово)

3. Підготовка до контрольної роботи.
Виконайте тренувальний тест (відповіді переселати на потрібно)

http://scool23.ucoz.ru/6_klas/mova/urok_89.htm


15.04.2020
                        Контрольна робота. 


Числівник як частина мови.
1. Визначте, у якому рядку числівник з іменником поєднано правильно:
А) Чотири метра
Б) Чотири метри
В) Четверо метрів
Г) Жодної правильної відповіді


2. У якому рядку всі числівники порядкові?
А) двоє, троє, четверо, п'ятеро;
Б) одна десята, п'ятдесят, п'ятсот, дев'ять;
В) другий, сорок третій, дев'яностий, двісті тридцять сьомий;
Г) двадцять сім, тридцять сім, сорок два, п'ятдесят вісім.

3. Порушено граматичну норму числівників на позначення часу в  реченні…
А) Нарада почалася о чотирнадцятій.
Б) Зустріч призначено на п’ять  тридцять.
В) Вистава закінчилась за чверть на десяту.

 Г) Зараз за  десять третя.

4. Назвіть морфологічні ознаки числівника
А) рід, число, відмінок
Б) Рід
В) Кількісні


5. Назвіть синтаксичну роль числівника:
А)Числівник у реченні може бути підметом, додатком, іменною частиною складеного присудка, означенням.
Б) У реченні виступає додатком та означенням
В) У реченні виступає підметом та присудком
Г) У реченні виступає іменною частиною складеного присудка

6. Визначте, у якому рядку числівник з іменником поєднано неправильно:

А) Двадцять два днів
Б) Тридцять три тюльпани
В) Сто п’ятдесят шість сторінок
Г) Три кити


7. Визначте дробовий числівник:
а) сто;
б) двадцятеро;
в) п’ять цілих і вісім десятих;
 г) сто.

8. Укажіть речення, у якому вжито числівник.

А Козацька сотня перемогла в бою.
Б Залишилося перевірити з десяток зошитів.
В Трійка коней тягла навантажений віз.
Г У нашому класі всього десять учнів.

9. Провідміняйте числівник 599, записавши його словами.


10. Запишіть числівники на позначення часу словами, давши відповідь на питання: «Котра година?»: 7.40; 15.25; 22.30, 01.15.


17.04.2020, 22.04.2020
Тема. Займенник. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. 

1. Перегляд відеоуроку.

2. параграф 59
3. Вправа 503(виписати займенники)
4. Вправа 504

24.04.2020  Контрольний переказ. Читання мовчки.

1. Прочитайте текст "Малий Мирон"
2. Складіть план.
3. Пройдіть тестування за посиланням:

https://forms.gle/mBmnxjm8g93Nxki77


Малий Мирон

Малий Мирон - дивна дитина. Батько втішається ним і каже, що він чудово розумна дитина, але батько, звісна річ, сторонничий суддя. Та й ще Миронів батько - чоловік уже в літах, ледве дочекав­ся дитини, і, значиться, яка там будь собі дитина, усе вона в нього золота й розумна, й гарна. Сусіди тихо шептали собі, що Мирон «якесь не таке, як люди»: іде та й розмахує руками, гуторить щось сам до себе, візьме прутик, шрякає по повітрі або стинає головки з будяків та ластів'ячого зілля. Серед інших дітей він несміливий і непроворний, а коли часом і відізветься з чим-небудь, то говорить таке, що старші як почують, то тільки плечима стискують.
-   От сонечко - чому воно таке невеличке, а татуньо казали, що воно таке велике? То, певно, в небі лиш така невеличка дірка про­різана, що його лиш стільки видно!
Але зараз же в його голові заворушилася й друга думка.
-   Ба, а як же воно? Сходить, там дірка мала, заходить, то й там дірка. Хіба ж дірка разом із сонцем по небі ходить?
Се не може йому поміститися в голові, і він обіцяє собі, що скоро додому, то зараз запитається татуня, яка то в небі на сонці дірка прорізана.
-   Мироне, Мироне! - чути здалека крик. То мати кличе. Мирон почув і схопився, збіг із беріжка на бродок, аби перейти через річку, та й нараз зупинився. Багато разів уже він переходив через річку, та й нічого, а тепер нова поява впала йому в очі. Він стояв якраз проти сонця і, дивлячись у воду, побачив нараз замість плиткого дна, камінчиків і м'яких зелених пачосів водо росту - одну бездонно глибоку синяву. Він став і почав уважно розглядати глибінь. Усе однаково, тільки при беріжку видно знайомі камінчики та й чути звичайний любий журкіт води на броді. Він повернувся лицем у дру­гий бік, за сонцем: глибінь щезла, брід плиткий, як був. Се від­криття й утішило, і здивувало його. Він почав повертатися на всі боки, пробуючи й утішаючись дивним явищем. А про мамин клич і зовсім забув!
І довго так стояв малий Мирон, то схиляючись, то повертаючись над бродом, але лізти в воду все якось не смів. Усе здавалося йому, що ось-ось серед плиткого камінчастого броду земля розскочить­ся, і зяйне бездонна блакитна глибінь під річкою, між високими блакитними берегами, і полетить він у ту глибінь далеко-далеко, щезне в ній, мов трісочка, кинена в глибоку темну криницю. І хто знає, як довго б він тут стояв над бродом, якби не надійшов сусід Мартин, що з вилами й граблями квапився до сіна.
-   А ти чого тут стоїш?
-   Та я хочу йти, але боюся.
-   Чого тут боятися? Адже плитко.
-   Плитко? - спитав недовірливо Мирон. - А от яка глибінь!
-    Глибінь? Ади, що не глибінь, - сказав Мартин, і як був у хо­даках, так і перейшов через брід, мало й замочивши їх. Той пере­хід Мартина осмілив і Мирона, і він перейшов через воду й побіг огородом додому.
- Який дурний хлопець! П'ять літ має, а ще й броду боїться, - пробовкнув сусід і пішов до сіна. (482 слова)(За І. Франком)



27.04.2020

Тема. Особові займенники.Зворотний займенник себе

1. Перегляньте відеоурок



2. Виконайте вправу 4 (з відеоуроку) 

3. ст.196, впр. 513



29.04.2020

Тема.  Присвійні займенники.

1. Робота з підручником.

ст. 205, параграф 63, вправа 539


04.05.2020

Тема. Питальні й відносні займенники.

 1. Переглянути відеоурок і виконати 519 вправу з цього уроку




06.05.2020-08.05.2020

Заперечні й неозначені займенники.

1. Переглянути відеоурок:


2. Виконати тестові зпавдання за посиланням:


Код доступу 123552
використати цей код,
відкривши посилання


13.05.2020-18.05.2020

Тема. Правопис займенників. Підготовка до контрольної 

роботи

Повторюєте, тренуєтеся, завдань не надсилаєте


Любі мої шестикласники!
Запрошую вас приєднатися до
VI Всеукраїнської інтернет-олімпіади 
«На Урок» (Весна 2020)

Інструкція учню
  • Зайти на сторінку naurok.ua/start, ввести наданий вчителем пароль та обрати олімпіаду(українська мова і лутература).
  • Виконати завдання у відведений для цього час.
  • Після оголошення результатів отримати нагороди.
               6-А (6 клас)
Кучер Вікторія                         1832шаль

Макарова Вікторія                   дріт1295

Розенко Владислава                 прав6660

Тулінов Ілля                              0563каса

Рудевич Валерія                       цитр8086

Федорова Євгенія                    9621стяг

Лисак Анастасія                       6148нень

Сиволапов Дмитро                  стук2137

Устінов Володимир                 плющ90884

Пігарєв Демід                          путь89019

Ходаковський Богдан             мапа17789


Любі мої шестикласники!
Запрошую вас приєднатися до
платформи Erudito Clas!
( виділіть посилання, натисніть правою клавішою миші та перейдіть за цим посиланням та зареєструйтеся. Чекаю на вас!)
https://class.erudito.com.ua/login?code=Z8H500H7HJ7S


Підготуватися
до контрольного підсумкового тестування,
яке  проходитиме у середу 20.05.2020
на платформі «На Урок».

Виконання обов’язкове!

Посилання на контрольну роботу буде доступне  15.05.2020

Кінцевий термін виконання -   21.05.2020

Нагадування!!! Олімпіада-онлайн!!!



               6-А (6 клас)
Кучер Вікторія                         1832шаль

Макарова Вікторія                   дріт1295

Розенко Владислава                 прав6660

Тулінов Ілля                              0563каса

Рудевич Валерія                       цитр8086

Федорова Євгенія                    9621стяг

Лисак Анастасія                       6148нень

Сиволапов Дмитро                  стук2137

Устінов Володимир                 плющ90884

Пігарєв Демід                          путь89019


Ходаковський Богдан             мапа17789



Шановні шестикласники!!!

Повторення вивченого матеріалу проходитиме на 


1.Заходите на сайт https://learningapps.org/

2. Клацаєте у правому верхньому куточку "Реєстрація"

З*являється віконце "Увійти з існуючим обліковим записом...

3. Вводите ЛОГІН та ПАРОЛЬ ( класний керівник надасть)

4. Клацнути "Увійти"

5. Клацаєте у правому верхньому куточку " Мій клас", з*являються завдання  і працюєте!



Підсумкова контрольна робота

(лише одна спроба, час обмежений)

БУДЬТЕ УВАЖНІ! ЩАСТИ!


Код доступу 673920




використати цей код,

відкривши посилання