Зарубіжна література (6 клас)

Всі виконані в робочому зошиті роботи фотографувати і надсилати на електронну пошту вчителя: tamara.lysykova@gmail.com, або в вайбер/месенджер м.т. 0965110299
Зв'язок з вчителем у часи: 9.00-10.00; 16.00-17.00 щодня, крім вихідних.
Завдання із зарубіжної літератури для 6 класу дивіться в електронному зошиті в своєму класі по даній ссилці MY3NEWSKRABINABLOGADDRESS.BLOGSPOT.COM  Завдання виконувати до 03.04.2020
Шановні батьки та учні! Виконання творчих робіт - малюнків, заповнення карток - додаткові завдання, виконувати  за бажанням!!!

16.03 Тема уроку: "Японська поезія.ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ. ХАЙКУ МАЦУО БАСЬО"
Завдання: 1. Прочитати біографію Мацуо Басьо у підручнику. Сторінки 170-171. Записати у зошит у формі паспорту-анкети письменника.
                  2.Подивіться фільм та презентацію. по ссилці.https://ZARLITSLM.BLOGSPOT.COMZARLITSLM.BLOGSPOT.COM
                  3. У зошит записати ознаки хоку, приклади 3-х хоку.
                  4. Вивчити напам'ять 2 хоку.( Розповідати їх треба або по телефону, або голосовою поштою). Чекаю на ваші відповіді!.
Можна зняти на відео виразне читання віршів, надіслати в приватні повідомлення в ФБ чи месенджер М.Т. 0965110299


20.03 Тема уроку: "Лаконізм форми і широта художнього змісту хайку. Зображення станів природи в ліриці М. Басьо"
Завдання: 1. Прочитати сторінки підручника 172-173.
                  2. Записати, що таке хайку.
                  3.Користуючись другим форзацем підручника, записати ознаки хайку, роздивитись, як вони записуються у японській мові.
                  4. Виразно прочитати наведені на форзаці хайку
                  5. Переглянути відео за посиланням: ссилці.https://ZARLITSLM.BLOGSPOT.COMZARLITSLM.BLOGSPOT.COM

23.03. Тема уроку: Розвиток мовлення (письмово) Складання авторських хоку, хайку.
 Завдання: 1. Загадки Мацуо Басьо Подивіться по ссилці https://ZARLITSLM.BLOGSPOT.COMZARLITSLM.BLOGSPOT.COM
відеопрезетацію країни Мацуо Басьо 
                   2. Ознайомитись із пам'яткою "Як писати хайку?" (Подивися відео та скористайся карткою "Досліджуємо особливості хайку" за тою ж ссилкою. Щоб написати власний хайку, дивитися картку № 3
                   3.Перевірити знання:
Перевір знання за допомогою тестових завдань  по ссилці:MY3NEWSKRABINABLOGADDRESS.BLOGSPOT.COM 

30.03. Тема уроку: Роберт Бернс. Ідея любові та батьківщини у вірші "Моє серце у верховині..."
Завдання: 1. Прочитати сторінки підручнику 176-178.
                  2. Скласти паспорт-анкету письменника за зразком: Дати - події - захоплення - твори
                  3. Виразно прочитати вірш "Моє серце в верховині..." (стор. 178)
                  4. Відповідайте усно на запитання на стор. 179 (робота з текстом) 
                  5. Вивчите вірш напам'ять (відповідати вірш вчителю голосовою поштою, або по
                      телефону)  

03.04. Тема уроку: Роберт Бернс. Ідея любові та батьківщини у вірші "Моє серце у верховині..."
            Антитеза. Елементи фольклору.
            Завдання: 1. Прочитати сторінки підручнику 176-179.
                              2. Виконати завдання на стор. 179 (Перевірте себе) письмово у робочому                                          зошиті
                              3 Скласти характеристику ліричного герою твору у формі інтерактивної                                           вправи "Сонечко", або "Гроно"
                              4 Продовжуйте відповідати вірш напам'ять вчителю голосовою поштою,                                         або в телефонному режимі. Бажаю успіхів!
                              5. Попрацюйте з робочою карткою. а) Прочитайте вголос вірш.
                              б) Законспектуйте слова, знайдені у хмарці;  в). Надішліть відповіді                                                    вчителеві         (сфотографуйте)



06.04.
Тема: Джанні Родарі.  Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша "Листівки з видами міст"
Завдання: 1. Прочитати стор. підручника 188 -189
                  2. Скласти паспорт-анкету письменника, записати в зошит, надіслати вчителю.
                  3. Роздивитися ілюстрації на стор. 189.
                  4.Виконати тест
12 запитань до творчості Дж. Родарі
Запитання 1 В якій країні народився Джані Родарі?
варіанти відповідей
 а) Франція
б) Італія
в) Іспанія
Запитання 2 Чим користувався герой, розповідаючи казки?
варіанти відповідей
 а) Телефон
б) Рація
в) Мікрофон
Запитання 3 Ким працював сеньйор Б′янкі?
варіанти відповідей
 а) Лікар
б) Комівояжер
в) Водій
Запитання 4 Який соус хотіла купити Червона Шапочка?
варіанти відповідей
 а) Соєвий 
б) Томатний
в) Баклажанний
Запитання 5 Назвіть ім′я мисливця - невдахи:
варіанти відповідей
 а) Джузеппе
б) Джордж
в) Джованні
Запитання 6 З чого побудували палац у Болоньї?
варіанти відповідей
 а) З печива
б) З льодяників
в) З морозива
Запитання 7 Хто є головним героєм казки "Чарівна палиця"?
варіанти відповідей
 а) Том
б) Джим
в) Клавдіо
Запитання 8 Що їла миша з казки "Хвалькувата миша"?
варіанти відповідей
 а) Книжки
б) Сир
в) Зерно
Запитання 9 Поряд з яким містом знаходився Остійський пляж?
варіанти відповідей
 а) Мілан
б) Рим
в) Неаполь
Запитання 10 Де жила хвалькувата миша?
варіанти відповідей
 а) У бібліотеці
б) На горищі
в) У норі
Запитання 11 Ким хотіла стати Аліса, що пірнула в море?
варіанти відповідей
 а) Дельфіном
б) Черепахою
в) Морською зіркою
Запитання 12 Що робила весь час хмара у казці "Сонце і хмара"?
варіанти відповідей
 а) Веселилась та іноді плакала
б) Співала і танцювала

в) Гнівалась і безперестанку мимрила
                5. Заповнити асоціативну картку (надається)



10.04.
Тема: Джанні Родарі "Листівки з видами міст". Широта світу та його сприйняття ліричним героєм. Виразне читання вірша.
Завдання: 1. Прочитайте виразно 2-3 рази вірш на стор. 190-191.
                  2. Дайте відповідь на питання до тексту вірша (Робота з текстом). Питання 1, 4 виконайте письмово.
                 3. Творче завдання на стор. 191 виконати письмово. Листівки з видами м. Кривого Рогу можна зробити у формі фото з телефону (не менш 3-х), надіслати вчителю.За бажанням!
                 4. Проаналізуйте і запишіть у зошит в дві колонки красу та буденність у вірші "Листівки з видами міст" (корстуючись карткою)




13.04.
Тема: Розвиток мовлення. Ідейно-художній аналіз віршованого твору (вірша "Листівки з видами міст" Дж. Родарі)
Завдання: 1. Проаналізувати письмово вірш
                  2. Проаналізувати катку вчителя (заповнити її)
                  а) характеристика образу ліричного героя (картка 1)
               
                     Картка 2 - підказка учню (користуватись під час роботи)
                      Картка 1

Картка 2

                                                         Картка 3 На згадку!
17. 04.
Тема: Контрольна робота. Літературний диктант
Завдання: Дати відповіді на 12 питань літературного диктанта
Джанні Родарі  «Листівки з видами міст»

1. Представником якого народу є Д. Родарі?

2. Д. Родарі народився в сім’ї…

3. Яку професію здобув Д. Родарі?

4. Чому письменник не служив в армії?

5. Чому Д. Родарі покинув лави фашистської партії?

6. У чому полягала боротьба письменника  проти фашизму?

7.  Який другий фах здобув Д. Родарі?

8. Якою премією був нагороджений Д. Родарі?
     
9. Чим цікавляться найбільше туристи в Італії?
      
10. Які відомі італійські міста згадує автор у поезії «Листівки з видами міст»? 
11. Які із чудес світу згадані у поезії «Листівки з видами міст»?

12.До чого закликає автор поезії?

24.04.
Тема: Рей Бредбері Тривога і руйнування духовних цінностей в оповіданні "Усмішка"
Завдання: 1. Прочитати біографію письменника (стор. 194-195)
                  2. Законспектувати ознаки  соціальної фантастики (стор.195)
                  3. Читати твір "Усмішка" на стор. 196-200
                  4.Дати відповіді (усно) на питання до твору на стор. 200 (Робота з текстом)
                  5. Створити  вправу "Сонечко". або за зразком - характеристику головного героя -
                     Тома. записати в зошит


27.04.
 Тема: Рей Бредбери. Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди 
                 для розкриття ідеї.
                Завдання: 1. Прочитати статтю "Таємниця Джоконди" (стор. 201)
                               
                                  2. Перевірте себе. Відповісти на питання на стор. 202.(усно)
                                  4. Опануйте наданий матеріал. Запишите, що таке фентезі
          Під поняттям «фентезі» розуміють ненаукову, близьку до типу казкової фантастику.
Схожість між науковою фантастикою і «була» містилася в одному: фантасти вдаються до казкової вигадки, вирішенню тих самих проблем, що й НФ: часу й простору, життя і смерті людини.
Відрізнялися тим, що «фентезі» пояснювала незвичайне, неможливе в найхимерніших відбитках, де перетворення мотивувалося науковими експериментами, чудеса створювалися прибульцями з космосу тощо. У «фентезі» могло трапитися будь-що, але, як правило, те, чого насправді не буває. У науковій фантастиці йшлося про те, що може статися в майбутньому або за яких-небудь обставин.
Значення наукової фантастики полягало в тому, що вона пробудила інтерес до науки, показала незвичайну реальність, підготувала ґрунт для найкращого засвоєння інформації про майбутнє. Її мета — показати вплив науки на розвиток суспільства і людини, відобразити науковий прогрес, опанувати природу і пізнати світ психіки майбутньої людини.

04.05
Тема: «Усмішка». Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття ідеї твору.
Самостійна робота.
Завдання:  Виконайте тест (писати номер питання та букву відповіді  в питаннях 1-3,  на питання 4,5,6 написати відповіді)
1. Виберіть правильну відповідь. Події, описані у творі, відбуваються у
А 2007 році
Б  3000 році
В 2061 році
2. На Вашу думку, «людина з душею» - це
А Грігсбі
Б Том
В Білл Гендерсон
3. Під час свята Білл Гендерсон   розтрощив
 А двигун автомобіля
Б лобове скло
В дверцята
4. Пригадайте, з яким настроєм Том прийшов на майдан
5. Поясніть, чим Том вирізнявся в натовпі.
6. Поміркуйте, яким змальовано натовп. Які слова переважають у його зображенні?
Завдання 2. Створити у зошиті вправу «Гроно» стосовно образу Тома та його динаміки.
Завдання 3. Проаналізувати таблицю схему «Чи подобається Вам, як автор малює майбутнє» та заповніть її в зошиті.За бажанням
Завдання 4 За допомогою кюар-коду дізнайтесь про письменника цікаве (усно). За бажанням!!!
За бажанням!!!

08.05 Зверніть увагу! 08.05 - підсумкова контрольна робота за ІІ семестр. Виконання обов'язково всім до 22.05!
Тест.
1 Виберіть правильну відповідь. Вічний образ – це
А образ, створений уявою письменника
Б індивідуальний авторський образ
В універсальний образ загальнолюдського значення
Г образ, який повторюється й варіюється у творах різних письменників.

2 Міф про Прометея  належить до міфології стародавніх
А римлян         Б  греків    В  єгиптян          Г індійців

3 Виберіть правильну відповідь:
Протиставлення понять, почуттів, характерів в оповіданні А. Чехова називається
А гіперболою    Б художньою деталлю      В антитезою        Г метафорою

4. Установіть відповідність між назвами літературних творів та їх жанрами:
1 «Жага до життя»                                            А пригодницький роман
2 «Ніч перед Різдвом»                                    Б байки
3 «Острів скарбів»                                            В повість
4 «Вовк і Ягня»                                                   Г оповідання
                                                                               Д    поема

5 Установіть послідовність життя і творчості авторів
А   М. Басьо              Б Езоп                В    М. Гоголь                  Г Р. Шеклі

6 Назвіть автора, жанр і назву твору  наведених рядків:
«Крук украв шматок м’яса і сів на якесь дерево. Побачила це Лисиця і захотіла відібрати м’ясо»

7 Згадайте, які вірші називаються хайку. У якій національній літературі вони виникли?

8. Напишіть рекламу найцікавішому  твору зарубіжної літератури, що ви вивчали у 6 класі.
  Зразок: Нещодавно я прочитала (ав) твір Р. Шеклі "Запах думок". У ньому автор звертає нашу увагу на те, що думка має велику силу. Треба мріяти, сильно бажати чогось, і тоді твоя мрія обов'язково здійсніться. Головний герой - Кліві - вміє боротися з труднощами і вчить нас бути сильними і чесними. Мені  він дуже сподобався. Раджу прочитати цей твір своїм однокласникам.
Увага! Пропоную за бажанням взяти участь в олімпіаді із зарубіжної літератури на плаформі "На урок". Успішна участь в олімпіаді - диплом І,ІІ.ІІІ ступенів - підвищення оцінки на 1 бал за другий семестр! Крім того, ви отримаєте нагороду - диплом. Зайти на сайт за ссилкою: naurok.com.ua                       Ви зареєстровані, ваші коди:
Учні класу         Паролі 
6-А (6 клас)
Ботнаренко Ольга     діяч3452
Булавка Аліна     агат5449
Бурдейна Анна       0565грек
Ворон Роман          5886туба
Гажур Карина           9481жито
Гончар Іван          9618алсу
Гончаренко Вікторія      лико6274
Дзверин Анатолій        2597раса
Долніков Іван         штоф6066
Дроняк Максим    4009юхта
Зосименко Сергій      3671сидр
Кучер Вікторія        спаш3291
Лисак Анастасія       0737ульч
Макарова Вікторія     обіг3632
Розенко Владислава  матч6184
Трюхан Павло     4127пояс
Федорова Євгенія    Ліон1457
Ходаковський Богдан   клус5216
Сиволапов Дмитро        буян7335
Верцебова Катерина        5776алея
Зима Артем              синь8521
Рудевич Валерія           2772ікра
Тулінов Ілля             паюс9479

Пігарєв Демид           2448мрія

11.05
Тема: Роберт Шеклі «Запах думки». Утворення сили людської думки у творі.  Духовне і фізичне випробування Кліві.
Завдання: 1. Прочитати сторінки підручника 203-204. Скласти паспорт-анкету письменника у зошиті.
2. Почати читати твір (підручник, сторінки 204-215.
3. Заповніть таблицю «Як працює думка в творі?» Картка № 1
4. Відповісти на питання письмово)
5. Виконати тестове завдання
Роберт Шеклі «Запах думки»
 «Уважний читач»
Тести для перевірки знання змісту оповідання
1. Лерой Кліві був:
А) космонавтом;
Б) поштовим перевізником;
В) поштмейстером бази
2. Герой потрапив на планету:
А) З-М-22;
Б) З-М-43;
В) А-М-24.
3.Яку тварину першою побачив Кліві:
А) вовка;
Б) білку;
В) пантеру.
4.Що незвичного було у тваринах:
А) вони були без очей і носа;
Б) вони були без вух і хвоста;
В) вони були без очей і вух.
5.Як тварини знаходили свою жертву:
А) за допомогою телепатії ;
Б) за допомогою нюху;
В) за допомогою розуму.
6.Що збило пантеру з пантелику:
А) запах парфумів;
Б) запах думок;
В) запах диму.
7.Які птахи кружляли у небі:
А) орли;
Б) яструби;
В) шуліки.
8.Яка думка непокоїла Кліві:
А) що він не зможе вчасно доставити пошту;
Б) що він буде першою людиною, яку з’їли на цій планеті;
В) що він ніколи не повернеться на Землю.
9.Якого кольору був вовк:
А) зеленого;
Б) рудого;
В) чорного.
10.Що врятувало героя від розлючених звірів:
А) кущ;
Б) вогонь;
В) птах.
11.Чи вдалося Лерою зберегти пошту:
А) так;
Б) ні;
В) частково.
12.Чим були здивовані рятувальники:
А) відсутністю на тілі Лероя поранень;
Б) відсутністю на тілі Лероя опіків;
В)  відсутністю на тілі Лероя переломів.
11.05
Тема: Роберт Шеклі «Запах думки». Утворення сили людської думки у творі.  Духовне і фізичне випробування Кліві.
Завдання: 1. Прочитати сторінки підручника 203-204. Скласти паспорт-анкету письменника у зошиті.
2. Почати читати твір (підручник, сторінки 204-215.
3. Заповніть таблицю «Як працює думка в творі?» Картка № 1 За бажанням!
4. Відповісти на питання письмово)        За бажанням!
5. Виконати тестове завдання
Роберт Шеклі «Запах думки»
 «Уважний читач»
Тести для перевірки знання змісту оповідання
1. Лерой Кліві був:
А) космонавтом;
Б) поштовим перевізником;
В) поштмейстером бази
2. Герой потрапив на планету:
А) З-М-22;
Б) З-М-43;
В) А-М-24.
3.Яку тварину першою побачив Кліві:
А) вовка;
Б) білку;
В) пантеру.
4.Що незвичного було у тваринах:
А) вони були без очей і носа;
Б) вони були без вух і хвоста;
В) вони були без очей і вух.
5.Як тварини знаходили свою жертву:
А) за допомогою телепатії ;
Б) за допомогою нюху;
В) за допомогою розуму.
6.Що збило пантеру з пантелику:
А) запах парфумів;
Б) запах думок;
В) запах диму.
7.Які птахи кружляли у небі:
А) орли;
Б) яструби;
В) шуліки.
8.Яка думка непокоїла Кліві:
А) що він не зможе вчасно доставити пошту;
Б) що він буде першою людиною, яку з’їли на цій планеті;
В) що він ніколи не повернеться на Землю.
9.Якого кольору був вовк:
А) зеленого;
Б) рудого;
В) чорного.
10.Що врятувало героя від розлючених звірів:
А) кущ;
Б) вогонь;
В) птах.
11.Чи вдалося Лерою зберегти пошту:
А) так;
Б) ні;
В) частково.
12.Чим були здивовані рятувальники:
А) відсутністю на тілі Лероя поранень;
Б) відсутністю на тілі Лероя опіків;
В)  відсутністю на тілі Лероя переломів.

15.05
Тема: Р. Шекли «Запах думки» Роздум автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання
Завдання: 1. Дочитати твір до кінця. Відповісти на питання у підручнику на стор. 215 Пункт 7 виконати письмово.
2. Заповнити таблицю  підручнику на стор. 216. намалюйте її в зошит.
3. Заповніть картку № 2 Укладання схеми «Духовний та фізичний стан героя на незнайомій планеті» У формі вправи "Сонечко" За бажанням!
                                                          ПЛАНЕТА З-М-22


                                                              Лерої Кліві





18..05.
Тема: Урок розвитку мовлення. Створення  власної планети (фанфік)
Завдання: напишіть фанфік про те, як Ви мандрували на вигадану планету, з  ким зустрілися, що розповіли про свої захоплення.    (фанфік – це вигадана фантастична історія, якої на самому ділі не могло відбуватися). Розмір роботи 1 сторінка, можна ілюструвати, а можна створити презентацію. За бажанням! Або:
Позакласне читання. Рей Бредбері «Все літо в один день».

Завдання: знайти книгу в інтернеті, прочитати її, написати відгук в зошиті на прочитану книгу (Стисло - 0,5 - 1 сторинку) Надіслати сфотографовану роботу.
Подивіться мультфільм по книзі в ютубі, скористувавшись ссилкою: https://youtu.be/pGa3a3NjtmQ


22.05
Тема: М Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас». Фантастична країна Усландія та її мешканці.
Завдання: 1. Прочитати стор. підручника 229-230 Біографія письменника. Скласти паспорт-анкету у зошиті.
2.Почати читати твір « «Джим Ґудзик і машиніст Лукас» вибірково за бажанням – в інтернеті повністю) Стор. підручнику 231-247

25, 05
Тема: М. Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас» (продовження)
Завдання: 1.Система образів: Джим Ґудзик,  дракона, принцеса. Скласти характеристику одного з героїв письмово.
2. Продовжити читати та аналізувати твір
3 Відповісти на завдання на стор. підручнику 246, 247
Робота з текстом на стор. 246. Питання 5 –письмово Перетворення героїв. Можна у формі малюнку)

29.05
Заключний урок. М. Енде «Джим Ґудзик  і машиніст Лукас». Моральні цінності що утворюються у творі. Список літератури на літо
Завдання: 1. Виконайте завдання на стор. 247 підручнику «Перевірте себе»
2. Завдання 3, 5 виконайте письмово
3. Запишіть список літератури на літо.