16.03 Тема уроку: Колообіг Оксигену в природі. Біологічна роль кисню. - параграфи 23, 24.
В зошиті виконуємо завдання 12 та 14 на с. 131- виконати до 20.03
20.03
Тести: на с. 135 підручника такі завдання: 1, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 24, 25, 26, 27, 28,
29: визначити валентність HCl, SO2, CO2. - виконуємо в зошиті, а в кого є можливість у ворді і присилаємо мені на почту:
svetnik1366@gmail.com - виконати до 23.03
23.03 Тема уроку: Вода, склад її молекули, фізичні властивості - працюємо з §25
Фізичні властивості води: безбарвна. без запаху та смаку рідина.
Стани води - твердий, рідкий, газуватий. Вода повільно нагрівається і повільно остигає , тому вода є регулятором температури на планеті.
Випишіть в зошит: Поширеність води в природі.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=upeKuJ5dqkQ
Домашнє завдання: причитати §25, письмово :
1. Чому замерзла вода розриває зсередини посудину?
2. Чому воду використовують як теплоносій у системах опалювання? - відповіді мені на пошту до 29.03
30.03 Тема уроку: Вода - розчинник. Розчин і його компоненти - працюємо з § 26
Вода - універсальний розчинник.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=G0wFrrLxfJM
Письмово:
1. Чому воду вважають універсальним розчинником?
2. Для чого на етикетках хімічних реактивів, харчових продуктів, лікарських засобів у формі розчинів зазначають масову частку розчиненої речовини? - відповіді надсилайте: на пошту
svetnik1366@gmail.com - до 2.04
3.04 Тема уроку: Масова частка розчиненої речовини - працюємо з § 26
1. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=4xESbYMIlhQ
2. Виписати в зошит, що таке масова частка розчиненої речовини
3. Виписати формули, які використовують для обчислень
Домашнє завдання: опрацювати § 26, задача: Обчислити масу оцтової кислоти в оцтовій есенції масою 250 г з масовою часткою оцтової кислоти 0,7- рішення надіслати мені на пошту
svetnik1366@gmail.com - виконати до 6.04
6.04 Тема уроку: Розрахункові задачі.
1. Обчислити масову частку розчиненої речовини в розчині з таким складом: маса розчину - 1200 г, маса розчиненої речовини - 300 г.
2. Яку масу солі слід розчинити у воді масою 540 г, щоб отримати розчин з масовою часткою розчиненої речовини 10 %?
3. Яку масу NaCl та води потрібно взяти для приготування 460 г розчину з масовою часткою NaCl 15 %? - виконане завдання надсилаємо мені на пошту: svetnik1366@gmail.com - до 10.04
10.04 Тема: Виготовлення розчину.- працюємо з § 27
Завдання:
1. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=ZFC73sABqrM
Записуємо в зошит:
для ознайомлення:
1. Приготувати 40 г водного розчину сечовини з масовою часткою цієї речовини 0,05
Дано: m(р-ну)=40 г; ω(сечовини)=0,05
Знайти: m(сечовини)-? m(води)-?
17.04
Тема: Взаємодія з оксидами. Поняття про кислоти й основи - працюємо з § 28
записуємо в зошит:
24.04
Середовище може бути кислотним (кислим, наявність кислот), нейтральним (чиста вода) і лужним (розчин лугів).
В зошиті виконуємо завдання 12 та 14 на с. 131- виконати до 20.03
20.03
Тести: на с. 135 підручника такі завдання: 1, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 17, 24, 25, 26, 27, 28,
29: визначити валентність HCl, SO2, CO2. - виконуємо в зошиті, а в кого є можливість у ворді і присилаємо мені на почту:
svetnik1366@gmail.com - виконати до 23.03
23.03 Тема уроку: Вода, склад її молекули, фізичні властивості - працюємо з §25
Фізичні властивості води: безбарвна. без запаху та смаку рідина.
Стани води - твердий, рідкий, газуватий. Вода повільно нагрівається і повільно остигає , тому вода є регулятором температури на планеті.
Випишіть в зошит: Поширеність води в природі.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=upeKuJ5dqkQ
Домашнє завдання: причитати §25, письмово :
1. Чому замерзла вода розриває зсередини посудину?
2. Чому воду використовують як теплоносій у системах опалювання? - відповіді мені на пошту до 29.03
30.03 Тема уроку: Вода - розчинник. Розчин і його компоненти - працюємо з § 26
Вода - універсальний розчинник.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=G0wFrrLxfJM
Письмово:
1. Чому воду вважають універсальним розчинником?
2. Для чого на етикетках хімічних реактивів, харчових продуктів, лікарських засобів у формі розчинів зазначають масову частку розчиненої речовини? - відповіді надсилайте: на пошту
svetnik1366@gmail.com - до 2.04
3.04 Тема уроку: Масова частка розчиненої речовини - працюємо з § 26
1. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=4xESbYMIlhQ
2. Виписати в зошит, що таке масова частка розчиненої речовини
3. Виписати формули, які використовують для обчислень
Домашнє завдання: опрацювати § 26, задача: Обчислити масу оцтової кислоти в оцтовій есенції масою 250 г з масовою часткою оцтової кислоти 0,7- рішення надіслати мені на пошту
svetnik1366@gmail.com - виконати до 6.04
6.04 Тема уроку: Розрахункові задачі.
1. Обчислити масову частку розчиненої речовини в розчині з таким складом: маса розчину - 1200 г, маса розчиненої речовини - 300 г.
2. Яку масу солі слід розчинити у воді масою 540 г, щоб отримати розчин з масовою часткою розчиненої речовини 10 %?
3. Яку масу NaCl та води потрібно взяти для приготування 460 г розчину з масовою часткою NaCl 15 %? - виконане завдання надсилаємо мені на пошту: svetnik1366@gmail.com - до 10.04
10.04 Тема: Виготовлення розчину.- працюємо з § 27
Завдання:
1. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=ZFC73sABqrM
Записуємо в зошит:
для ознайомлення:
Домашнє завдання: опрацювати § 27, письмово:
1. Для чого перед виготовленням розчинів тверді речовини подрібнюють?
2. Чому розчини зберігають у закритих посудинах, виготовлених з інертних матеріалів? - відповіді надсилайте на мою поштову скриньку: svetnik1366@gmail.com - виконати до 13.04
13. 04
Практична робота № 4
Тема: Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин.
Хід роботи:
Дано: m(р-ну)=40 г; ω(сечовини)=0,05
Знайти: m(сечовини)-? m(води)-?
2.Приготувати із 2 г сечовини водний розчин із масовою часткою цієї речовини 4 %.
Дано: m(сечовини) =2 г, ω(сечовини)=4% або 0,04
Знайти: m(води) - ?
Обидві задачі на 2 дії: перша дія - відповідно до відомих нам формул. а друга - просто віднімання.
Виконану практичну надіслати мені на пошту svetnik1366@gmail.com до 17.04
Виконану практичну надіслати мені на пошту svetnik1366@gmail.com до 17.04
Тема: Взаємодія з оксидами. Поняття про кислоти й основи - працюємо з § 28
записуємо в зошит:
Кислотні опади: внаслідок згоряння палива в повітря потрапляють кислотні оксиди, які взаємодіють з водою і утворюють кислотні опади.
Кислотні опади негативно впливають на природу: (допишіть)
Домашнє завдання: опрацювати § 28 ( до індикаторів) - виконати до 24.04
Тема: Поняття про індикатори - працюємо з § 28
Пишемо конспект:
Індикатори — речовини, які змінюють колір залежно від середовища розчину.
Середовище може бути кислотним (кислим, наявність кислот), нейтральним (чиста вода) і лужним (розчин лугів).
Метилоранж у водному розчині (у нейтральному середовищі) має оранжеве забарвлення, лакмус — фіолетове.
У розчинах кислот і метилоранж, і лакмус набувають червоного кольору.
Згадаємо правила змішування кольорів. З яких двох кольорів при змішуванні можна отримати помаранчевий? З червоного і жовтого. Дійсно, у розчинах основ (лугів) метилоранж набуває жовтого забарвлення.
Червоний і синій кольори при змішуванні дають фіолетовий. Лакмус у розчинах основ стає синім.
Обидва індикатори більш зручні на практиці для визначення кислого середовища.
Фенолфталеїн є індикатором на лужне середовище. Лише у ньому він набуває яскраво малинового забарвлення. В інших середовищах він є безбарвним.
Забарвлення деяких індикаторів за наявності кислот і основ у воді
Домашнє завдання: опрацювати § 28, письмово: № 8 та 11 після параграфу 28- відповідь надсилайте svetnik1366@gmail.com - виконати до 27.04
27.04
Тема: Значення води і водних розчинів у природі та житті людини.
1. Прочитати § 29 (до пункту Проблема чистої води)
2. Запишіть в зошит:
Домашнє завдання: опрацювати § 29 (до проблеми чистої води)
4.05
Тема: Кислотні дощі. Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення -
працюємо з § 29
1. Перегляньте відео:
https://sites.google.com/view/h-lyceum/7-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/%D1%85%D1%96%D0%BC%D1%96%D1%8F
2. Запишіть у зошит:
8.05
15.05
22.05
27.04
Тема: Значення води і водних розчинів у природі та житті людини.
1. Прочитати § 29 (до пункту Проблема чистої води)
2. Запишіть в зошит:
Домашнє завдання: опрацювати § 29 (до проблеми чистої води)
4.05
Тема: Кислотні дощі. Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення -
працюємо з § 29
1. Перегляньте відео:
https://sites.google.com/view/h-lyceum/7-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/%D1%85%D1%96%D0%BC%D1%96%D1%8F
2. Запишіть у зошит:
Домашнє завдання: письмово: дати відповідь на запитання 7,8 та 12 на сторінці 161 - відповіді надсилайте на перевірку до 8.05
Тема: Розв'язування вправ
1. пройдіть тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=341308
2. перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=sfzIGeV7NKc
Домашнє завдання: Визначити масову частку елементів у сполуці: Cu (OH)2 - виконати до 15.05
Узагальнення знань з теми: "Вода"
Пройдіть тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=647579 -виконати до 19.05
18.05
Контрольна робота за ІІ семестр
Пройдіть тестування: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=578223 - виконати до 22.05
Тема: Міні - проекти: "Проблема чистої води", "Охорона водойм від забруднення", "Кислотні дощі"
Завдання: розробити один міні - проект (на вибір) в електронному вигляді і надіслати на перевірку до 25.05
25.05
Домашній експеримент: Очищення забрудненої води за допомогою власноруч виготовленого фільтру
Перегляньте відео: 1.https://www.youtube.com/watch?v=RzgVnFmvX88
29.05
Підсумковий урок