16.03. Тема уроку: Ряд активності металів - параграф 36- конспект в зошит. - виконати до 19.03
16.04
23.04
27.04
30.04
Лабораторний дослід: Розв'язуваня експериментальних задач.
1. Перегляньте відео: (обов'язково) https://www.youtube.com/watch?v=XYFS1K_wySM
2. Оформіть роботу, запишіть рівняння реакцій.
14.05
19.03 Тема: Розрахункові задачі
№1 Обчисліть, у якому зразку міститься більше атомів Оксигену:
а) 3,7 моль Н2SО4 чи 100 г СаО
б) 78,4 л СО2 чи 4,2 моль NaOH
використовуємо формулу n = m : M, а потім n = V : Vm
№ 2
Масова частка сульфатної кислоти в розчині становить 4,9 ⁒. Обчисліть кількістьречовини цієї кислоти в такому розчині масою 200 г.
використовуємо формулу n = m : M, але спочатку обчислюємо масу кислоти в розчині - знайдіть цю формулу в підручнику!
№ 3
Доповніть схеми реакцій, укажіть назву продуктів реакції та доберіть коефіцієнти:
а) NaOH + ... → Na2SO4+...
б) Ca O + ... → Ca(NO3)2
в) ... + SO2 → Na2SO3 +...
Завдання виконуємо у зошиті, а в кого є можливість - у ворді і присилаємо мені на пошту:
svetnik1366@gmail.com
Виконати до 23.03
23.03 Тема уроку: Фізичні властивості основ. - працюємо з § 32,
Заповнити таблицю:
Луги Нерозчинні гідроксиди Амфотерні
- тверді тверді схожі на нерозчинні
- білі без запаху
- без запаху не проводять електричний струм
-проводять електричний струм не розчинні у воді
- розчинні у воді
- милкі на дотик
Далі читаємо про використання основ.
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=qK_83nYlA3U
Домашнє завдання: § 32, письмово: №2 та 5 а - мені на пошту svetnik1366@gmail.com або у вайбер!!! - виконати до 30.03.
30.03 Тема уроку: Хімічні властивості основ - працюємо з § 33
Конспект:
Луги - це розчинні основи. їх виявляють індикаторами: лакму, фенолфталеїн, метиловий оранжевий та універсальні. Дивимось таблицю 10, запам'ятовуємо.
перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=LdtnBzmudgc.
1. Реакції нейтралізації: основа + кислота= сіль+вода
2.Реакції обміну: основа і кислота обмінюються своїми частинами і утворюється сіль +вода.
Умови необоротності реакцій: 1. утворення води
2. виділення газу
3. випадання осаду
3. Луг + кислотний оксид= сіль + вода
4. Луг + розчинна сіль= нерозчинний гідроксид (випадає в осад) + сіль
5. Нерозчинні гідроксиди розпадаються при нагріванніі = оксид +вода
Домашнє завдання: опрацювати § 33
письмово:
1.складіть рівняння реакції нейтралізації хлоридною кислотою:
калій гідроксид
ферум (ІІІ) гідроксид
2. Складіть рівняння розкладання гідроксидів: Мангану(ІІ) та Ферум (ІІІ) - розв'язок надсилаємо мені на оцінку svetnik1366@gmail.com або на вайбер - до 204
2.04. Тема уроку: Розрахункові задачі
Виконати ТЕСТ: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=769557
задачі:
1. Шматочки магнію Мg та олова Sn помістили в розчин хлоридної кислоти HCl. У якому випадку реакція відбувається інтенсивніше? Складіть рівняння цих реакцій.
2.Зразки натрію, кальцію та цинку залили водою. Що спостерігається в кожному випадку. Напишіть рівняння реакції.
3. У розчин нікель (ІІ) сульфату занурили свинцеву та залізну пластини. У якому випадку реакція відбувається? Напишіть рівняння реакції.
Завдання виконати до 6.04 та надіслати мені на пошту чи вайбер.
6.04 Тема уроку: Солі: фізичні властивості, поширення, застосування працюємо з § 37
1. Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=Xmd54UkhSB8
Завдання на оцінку: Знайти відповідність.
Назва солі Формула
1. Калій сульфіт А. Na Br
2. Калій хлорид Б. Ca CO3
3. Натрій бромід В. K Cl
4. Алюміній ортофосфат Г. Mg SO4
5. Магній сульфат Д. Al PO4h
6. Кальцій карбонат Е. K2 SO3
Домашнє завдання: опрацювати § 37, письмове завдання переслати мені на перевірку - до 9.04
9.04 Тема: Хімічні властивості солей - працюємо з § 38
Пишемо конспект:
1. Солі взаємодіють з основами - утворюється нерозчинний гідроксид + сіль - реакція обміну.
2. Солі взаємодіють з кислотами - утворюється інша сіль та кислота - реакція обміну.
3.Солі взаємодіють між собою - утворюються нерозчинна сіль і сіль - реакція обміну.
Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=s0WxyCVUUrI
Домашнє завдання: опрацюйте § 38, виконайте тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=724853
13.04
Тема: Амфотерні оксиди і гідроксиди - працюємо з § 39
1.Обов'язково перегляньте відео, це допоможе зрозуміти матеріал: https://www.youtube.com/watch?v=hS1xS6X8Nyw
2. Пишемо конспект:
Амфотерні речовини - це ті, які можуть проявляти кислотні та основні властивості залежно від сполуки, з якою вони взаємодіють.
а) Амфотерні гідроксиди:
- взаємодіють з кислотами - утворюється сіль і вода
- взаємодіють з лугами у розчинах - утворюються складні солі.
- взаємодіють присплавляні щей і з нерозчинними гідроксидами - утворюються солі ще складніші.
б) Амфотерні оксиди:
- з кислотами- утворюється сіль та вода
- з основами (тільки при сплавлянні, без участі води)- утворюються солі
до амфотерних належать: Берилій (+2), Цинк (+2), Станум (+2), Плюмбум (+2),
Алюміній (+3), Ферум (+3), Хром (+3), Титан (+4)
Домашнє завдання: опрацювати § 39 - до 16.04
Тема: Способи добування оксидів - працюємо з § 40
Пишемо конспект:
Вправа:
Домашнє завдання: опрацювати § 40, письмово: Складіть рівняння реакції горіння:
вугілля:
фосфору:
алюмінію:
цинку:
В якому випадку утворюються кислотні оксиди, а в якому - основні? - мені на перевірку - виконати до 23.04
Тема: Загальні способи добування кислот, основ, солей - працюємо з § 41
Пишемо конспект:
Завдання: Складіть рівняння реакції:
1. H2 + S =
2. Al + Cl2=
3. Cu Cl2 + HNO3 =
4. MgCO3 + H 2 SO 4 =
Домашнє завдання: опрацювати § 41 - виконати до 27.04
Тема: Генетичні зв'язки між класами неорганічних сполук - працюємо з § 42
1. прочитайте параграф 42
2. Запишіть схему:
3. Виконайте завдання та надішліть його на перевірку:
1. "Що зайве? Чому?"
а) SO3, HNO3, FeO, K2O, CO2
б) HNO3, H2SO4, Al(OH)3, HCl, H3HO4
в) Zn(OH)2, KOH, Ba, Ba(OH)2, NaOH
г) KNO3, FeSO4, NaCl, BaO, CaCO3
2. Знайти та виправити помилку:
AlOH3, MgO, H3SO4, LiO
домашнє завдання: опрацювати § 42- виконати до 30.04
Тема: Розв'язування експериментальних задач - працюємо з § 43
1. Прочитати § 43
2. Напишіть рівняння реакцій, які відповідають перетворенням:
а) C → CO2→ ? → Na2CO3
б) ? → BaO → ? → BaSO4
Домашнє завдання: опрацювати § 43- виконати до 4.05
4.05
Лабораторний дослід: Розв'язуваня експериментальних задач.
1.Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=XYFS1K_wySM
2. виконайте письмово: дослід № 2 ( сторінка підручника 238), запишіть рівняння реакції - надішліть на перевірку до 7-05
7.05
Практична робота № 2
1. Перегляньте відео: (обов'язково) https://www.youtube.com/watch?v=XYFS1K_wySM
2. Оформіть роботу, запишіть рівняння реакцій.
Надішліть на перевірку до 14.05
Контрольна робота за ІІ семестр
пройдіть тест:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=537252 - до 18.05
18.05
Тема: Коригування знань. Проєкт: "Неорганічні речовини -представники основних класів у будівництві та побуті"
Завдання: розробити проєкт - виконати до 21.05
21.05
Міні - проєкт: "Хімічний склад і використання мінералів" та "Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров'я людини"
Завдання: створити одни проєкт (на ваш вибір) в електронному вигляді - направити на перевірку до 25.05
25.05
Повторення: Ковалентний та йонний зв'язки.
Повторюємо § 18 - 20
Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=dhfkeG0ITUA - виконати до 28.05
28.05
Повторення: Ступені окиснення сполук - повторюємо § 21
Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=SXveScHdWIg
18.05
Тема: Коригування знань. Проєкт: "Неорганічні речовини -представники основних класів у будівництві та побуті"
Завдання: розробити проєкт - виконати до 21.05
21.05
Міні - проєкт: "Хімічний склад і використання мінералів" та "Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров'я людини"
Завдання: створити одни проєкт (на ваш вибір) в електронному вигляді - направити на перевірку до 25.05
25.05
Повторення: Ковалентний та йонний зв'язки.
Повторюємо § 18 - 20
Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=dhfkeG0ITUA - виконати до 28.05
28.05
Повторення: Ступені окиснення сполук - повторюємо § 21
Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=SXveScHdWIg