Основи здоров'я (9 клас)

Дистанційне консультування  здобувачів освіти у чаті можливе
з 10.00 до 11.00 та 18.00 до 19.00
Адреса електронної скриньки вчителя  shvidkak@gmail.com
Працюємо згідно календарного планування.


 16.03.2020

Тема. Моральний розвиток особистості. Самовиховання характеру

Доброта і ніжність, ласка і турбота —
Це найкраще в світі, що в душі в нас є.
Це велика сила, внутрішня робота,
Та душа від цього світлою стає.
Бо людина здатна на красу й тепло.
Бо в собі людина краще воскресила,
Що в серцях жертовних ще до нас було.
Що підносить вгору, щастя всім дає.
Та дарує людям і політ, і крила.
В доброті є мужність і відвага є.
То такій людині і ціни нема.
Для людського серця це складна робота,
Та в такому серці не живе зима.
Це не слабкість духу, в цьому велич є.
Бо з людьми такими світ стає, як казка,
А в душі від цього сонечко встає. (Надія Красоткіна)


Це не слабкість духу, а велика сила,
Доброта у серці — це і є та сила,
А як в серці ніжність, ласка і турбота,
Доброта і ніжність, і турбота, й ласка —
Це не слабкість духу, в цьому велич є.
Бо з людьми такими світ стає, як казка,
А в душі від цього сонечко встає.
(Надія Красоткіна)

Етапи морального розвитку особистості
Моральний розвиток особистості можна поділити на три етапи, залежно від
засобу регулювання моральної поведінки – від суто зовнішніх до суто внутрішніх:
1.     Елементарний принцип моральності, що має місце від народження. І хоча до появи свідомості моралі ще немає, все ж цей початковий період людського життя є дуже важливим для майбутньої моральної поведінки.
З появою свідомості особистість, що формується, починає інтенсивно засвоювати зачатки моральної культури певного суспільства шляхом наслідування, копіювання поведінки дорослих і своїх однолітків, а також шляхом безпосереднього навіювання того, як треба і як не треба поводити себе.
2.     Рівень орієнтації в основному на зовнішні моральні регулятори. На цьому рівні особистість у своїй моральній поведінці ще орієнтується на зовнішній світ, але розвиваються й набувають все більшого значення внутрішні мотиви: почуття сорому, почуття честі, самолюбство, почуття змагання – важлива якість, без якої не можливе формування особистості.
3.     Рівень морального саморегулювання, тобто такого регулювання, коли людина поводить себе морально не тому, що йому за це заплатять, схвалять чи засудять, а тому, що моральна поведінка стала для неї потребою, нормою життя. Така поведінка передбачає безкорисливість, чесність, доброзичливість, розвинене почуття власної гідності, високе почуття обов’язку, відповідальність і совість.


Самовиховання характеру



Домашнє завдання: опрацювати п.21, 
виконати письмово в зошиті Запитання для повторення й обговорення (стор.110)
Практичне завдання № 8 Самооцінка характеру. Проект самовиховання (стор.111)
Практичне завдання сфотографувати,надіслати на електронну адресу shvidkak@gmail.com
Роботи повині бути підписані.


23.03

Тема. Стосунки й рівні спілкування. Навички ефективного спілкування.Формування міжособистісних стосунків з дорослими й однолітками.


Перегляд презентаціїї:




Питання до практичної роботи:
1. Які прийоми спілкування виявилися ефективними?
2. Які прийоми спілкування були неефективними?










Зробити висновок. Відповіді на питання та висновок надіслати на електронну скриньку




30.03.

Тема. Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя.

Міжнародний День сім'ї
Переглянути презентацію:

Завдання: опрацювати п.23;
виконати тест:



06.04.

Репродуктивне здоров'я молоді


Тема. Стан репродуктивного здоров'я молоді в Україні. Негативні наслідки ранніх статевих стосунків



Завдання: опрацювати п.24, виконати письмово запитання для повторення й обговорення ( стор.127) та надіслати на електронну скриньку  shvidkak@gmail.com






13.04

Тема. Запобігання захворюванням, що передаються статевим шляхом. Засоби контрацепції



Переглянути відео:

Завдання: опрацювати п. 25, виконати практичну роботу № 10 ( стор.131 ).


27.04.

Тема. Значення моральних цінностей для профілактики ІПСШ. Протидія стигмі і дискремінації


Завдання: опрацювати п. 26.


Пройти тест:

04.05.

Сучасний комплекс проблем безпеки

Тема. Безпека як потреба людини. Взаємозвязок особистої, національнної та глобальної безпеки



Виконати тест:


18.05.

Тема. Узагальнення з теми" Сучасний комплекс проблем безпеки"



Виконати тест:

25.05.

Тема. Урок повторення.