16.03 Тема уроку: Хімічні властивості етанової кислоти - параграф 33.
завдання - виписати формулу етанової кислоти та її хімічні властивості.
Домашнє завдання: параграф 33, задача № 400 - виконати до 19.03
19.03 Тема уроку: Вищі карбонові кислоти. Мило - параграф 34.
В зошит виписати формули:
насичені кислоти:
стеаринова кислота -
пальмітинова кислота -
ненасичені кислоти:
олеїнова -
лінолева-
ліноленова -
Записати хімічні особливості мила.
домашнє завдання: параграф 34- виконати до 23.03
23.03 Тема: Жири: властивості та їх біологічна роль - працюємо з § 35
Записуємо в зошит: Склад жирів: залишки гліцеролу та залишки вищих карбонових кислот.
Жири: безбарвні, в'які рідини або тверді речовини, легші за воду, нерозчинні у воді.
Жири
↙ ↘
тверді рідкі
- залишки насичених кислот - залишки ненасичених кислот
- тваринного походження - рослинного походження
Біологічна роль жирів: виписати зі с. 199 -200
Домащнє завдання: читати § 35, письмово: завдання № 431, 432, 433 - мені на пошту svetnik1366@gmail.com - до 29.03
30.03 Тема уроку: Вуглеводи - працюємо з § 36
переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=gC8n8-3qTZU
Зробити короткий конспект.
Домашнє завдання: опрацювати § 36, письмово:
Задача: У медицині для ін'єкцій використовують розчин глюкози з масовою часткою 5%. Обчислити масу глюкози, необхідну для приготування такого розчину масою 1 кг- рішення мені на пошту: svetnik1366@gmail.com - на оцінку - виконати до 2.04
2.04 Тема уроку: Крохмаль і целюлоза - природні полімери - працюємо з § 37
Домашнє завдання: опрацювати § 37, Задача: скільки структурних ланок С6 Н10 О5 міститься в молекулі целюлози, якщо її відносна молекулярна маса - 2,1 млн? - виконати до 5.04
13.04
структура білків:
Біологічна роль білків
23.04
27.04
30.04
4.05
7.05
14.05
2. Проєкт " Дослідження достовірності з погляду хімії"
18.05
21.05
Обчислити:
Повторення: Складання рівнянь окисно - відновних та йонних реакцій
1. Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=h2B6dZtimtQ
28.05
Повторення: генетичний зв'язок між класами неорганічних та органічних сполук
Перегляньте відео: 1.https://www.youtube.com/watch?v=79ZBkR-ciGg
2. https://www.youtube.com/watch?v=qkIpv7MCToo
завдання - виписати формулу етанової кислоти та її хімічні властивості.
Домашнє завдання: параграф 33, задача № 400 - виконати до 19.03
19.03 Тема уроку: Вищі карбонові кислоти. Мило - параграф 34.
В зошит виписати формули:
насичені кислоти:
стеаринова кислота -
пальмітинова кислота -
ненасичені кислоти:
олеїнова -
лінолева-
ліноленова -
Записати хімічні особливості мила.
домашнє завдання: параграф 34- виконати до 23.03
23.03 Тема: Жири: властивості та їх біологічна роль - працюємо з § 35
Записуємо в зошит: Склад жирів: залишки гліцеролу та залишки вищих карбонових кислот.
Жири: безбарвні, в'які рідини або тверді речовини, легші за воду, нерозчинні у воді.
Жири
↙ ↘
тверді рідкі
- залишки насичених кислот - залишки ненасичених кислот
Біологічна роль жирів: виписати зі с. 199 -200
Домащнє завдання: читати § 35, письмово: завдання № 431, 432, 433 - мені на пошту svetnik1366@gmail.com - до 29.03
30.03 Тема уроку: Вуглеводи - працюємо з § 36
переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=gC8n8-3qTZU
Зробити короткий конспект.
Домашнє завдання: опрацювати § 36, письмово:
Задача: У медицині для ін'єкцій використовують розчин глюкози з масовою часткою 5%. Обчислити масу глюкози, необхідну для приготування такого розчину масою 1 кг- рішення мені на пошту: svetnik1366@gmail.com - на оцінку - виконати до 2.04
2.04 Тема уроку: Крохмаль і целюлоза - природні полімери - працюємо з § 37
Перевірка знань: пройдіть тест -https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=751122
Вивчення нового матеріалу - короткий конспект в зошит:
таблицю - в зошит!
Домашнє завдання: опрацювати § 37, Задача: скільки структурних ланок С6 Н10 О5 міститься в молекулі целюлози, якщо її відносна молекулярна маса - 2,1 млн? - виконати до 5.04
6.04 Тема: Застосування вуглеводів - працюємо з § 36, 37
Пишемо конспект із картинок:
Домашнє завдання: вивчити конспект, розв'язану задачу - надішліть мені на пошту:svetnik1366@gmail.com - до 9.04
9.04 Навчальні проєкти: обираємо тему для дослідження:
1. Хімічний склад жувальних гумок
2. Хімічний склад їжі
3. Хімічний склад засобів для дослідження за ротовою порожниною.
Робота не об'ємна - надсилаєте мені на пошту- виконати до 13.04
Тема: Поняття про амінокислоти - працюємо з § 38
Записуємо в зошит:
Домашнє завдання: опрацювати § 38 (до білків) - виконати до четверга, 16.04
16.04
Тема: Білки. Денатурація білків. Біологічна роль білків - працюємо з § 38
Пишемо конспект:
структура білків:
Біологічна роль білків
Домашнє завдання: опрацювати § 38 - виконати до 23.04
Тема: Значення природних і синтетичних органічних сполук - працюємо з § 39
Пишемо конспект:
Домашнє завдання: опрацювати § 39 - виконати до 27.04
Тема: Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів - працюємо з § 39
1. Прочитати в § 39
2. Створити міні - проекти на тему: "Друге життя паперу", " Джерела органічного забруднення нашого району" - роботи надіслати мені на перевірку до 30.04
Контрольна робота № 2
1. Знайти відповідність:
1. Денатурація А. третинна структура білка
2. Глобула Б. складні білки
3. Гемоглобін В. прості білки
4.Протеїни Г. натуральний каучук
5. Протеїди Д. отримують з червоних водоростей
6. Алкалоїди Е. білок еритроцитів
7. Латекс І. отримують з кісток, рогів, копит
8. Агар - агар Ж. сприймає світло в оці
9. Желатин З. отруйні речовини, утворені рослинами
10. Родопсин К. руйнування білків
2. Тести:
1. Денатурація білка відбувається під дією:
а) води б) кислот в) радіації
2. вторинна структура білка підтримується наявністю зв'язків:
а) пептидних б) дисульфідних в) водневих
3. Нуклеїнові кислоти:
а) природні полімери б) штучні полімери в) мономери для синтезу білка
4. Амінокислоти - це речовини, в молекулах яких є групи:
а) аміно - й гідроксильна б) карбоксильна і гідроксильна в) карбоксильна і аміногрупа
5. Денатурація білка - це реакція руйнування структури:
а) первинної б) вторинної в) третинної
6. Кропива жалить завдяки наявності карбонової кислоти:
а) щавлевої б) яблучної в) мурашиної
7. С2H5OH належить до:
а) вуглеводнів б) спиртів в) жирів г) солей
8. Гліцерол належить до:
а) вуглеводнів б) спиртів в) жирів г) солей
9. Виберіть гомологічну різницю:
а) CH2 б) CH4 в) CH г) CH3
10.Яка валентність Карбону в органічних сполуках:
а) ІV б) ІІІ в) ІІ
Виконану роботу надіслати на перевірку до 4.05
Тема: Багатоманітність речовин та хімічних реакцій - працюємо з § 40
1. Прочитати параграф 40
2. Письмово: дайте відповіді на запитання 486 та 487 - надішліть на перевірку до 7.05
Тема: Місце хімії серед наук про природу - працюємо з § 41
1. Прочитати § 41
2. Записати в зошит:
- Визначення: хімія-
Домашнє завдання: опрацювати § 41, письмово: № 497 - надіслати на перевірку до 14.05
Тема: Роль хімічної науки для забезпечення сталого розвитку людства - працюємо з § 41
1. Записуємо в зошит короткі тези:
Домашнє завдання: опрацювати відповідний матеріал, розробити проєкт - виконати до 18.05 та направити на перевірку.
Тема: Хімічна наука і виробництво в Україні - працюємо з § 42, 43
1. Прочитати § 42, 43
2. Записати в зошит:
Запишіть прізвища вчених, прочитайте про їх внесок у розвиток хімії:
Домашнє завдання:опрацювати § 42, 43, виписати найбільші підприємства хімічної промисловості - виконати до 21.05
Розв'язування розрахункових задач
Методи розв’язування задач
Розрахункові задачі з хімії розв’язують за допомогою готових формул, використовуючи метод пропорцій або методом алгебраїчних рівнянь з одним невідомим.
Для запису скороченої умови задачі слід дотримуватись певних умовних позначень:
Ar (E) – відносна атомна маса елемента
Mr (AxBy) – відносна молекулярна маса речовини.
M (AxBy) – молярна маса речовини.
m – маса речовини.
ν – кількість речовини.
ω – масова частка.
φ – об’ємна частка.
η – вихід від теоретично можливого.
ρ – густина.
V – об’єм газу, рідини.
Vm – молярний об’єм газу (Vm = 22,4 л/моль)
D – відносна густина газу.
Q – тепловий ефект хімічної реакції.
1. Визначити масову частку Оксигену в кальцій карбонаті СаСО3.
2. Обчислити співвідношення мас Феруму й Оксигену в ферум (ІІІ) оксиді.
Домашнє завдання: розв'язати задачі - виконати до 25.05
25.05Повторення: Складання рівнянь окисно - відновних та йонних реакцій
1. Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=h2B6dZtimtQ
28.05
Повторення: генетичний зв'язок між класами неорганічних та органічних сполук
Перегляньте відео: 1.https://www.youtube.com/watch?v=79ZBkR-ciGg
2. https://www.youtube.com/watch?v=qkIpv7MCToo