Природознавство (3 клас)

19.03.2020

с.121 - 125. Читати, переказувати., дати відповіді на запитання.

20.03.2020
Робота в зошиті за темою.


       Працювати за посиланнями обов'язково!

Завдання на тиждень:
02.04.2020
Бактерії.Значення бактерій для природи та життя людини. Ланцюги живлення.

1. Пояснення за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=-0aGkfcJync
2. Ланцюги живлення: https://www.youtube.com/watch?v=cAU3lCH-guk
3. Підручник: с. 126 - 135, робота в зошиті за темою.

03.04.2020
Охорона тваринного та рослинного світу. 
1. Пояснення за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=vwI26zdDqz0,
                https://www.youtube.com/watch?v=JZL8EqG7YoI
2. Червона книга України:https://www.youtube.com/watch?v=bsvxBEZprNs
3. https://www.youtube.com/watch?v=bsvxBEZprNs
4.Заповідні території рідного краю. Державні заповідники. Ботанічні сади.
https://www.youtube.com/watch?v=_YQz2cMs3p4,
https://www.youtube.com/results?- Ботанічний сад Кривого Рогу
5. Підручник: ст. 136 - 141, робота в зошиті за темою


Завдання на тиждень:
09.04.2020
Підготовка до контрольної роботи

Дати відповіді на запитання:

  1. Чому рослини й тварини -живі організми?
  2. Як вони пристосувалися до життя в різних умовах?
  3. Групи тварин:
  4. Найчисельніша група тварин -
  5. Чому риби слизькі?
  6. Які тварини першими заселили суходіл?
  7. Значення рослин і тварин в природі й для людини...
  8. Що таке "лісова школа", для кого вона? чому й кого там вчать?
  9. Чим дикі тварини й рослини відрізняються від культурних (свійських)?
  10. Гриби -це ...
  11. Будова гриба
  12. Які існують гриби?
  13. Як зберегти зникаючих рослин й тварин? Що ти знаєш про Червону книгу?
  14. Які рослини й тварини нашої місцевості занесені в Червону книгу?
  15. Які є бактерії?
  16. Значення бактерій для природи і для людини.
  17. Що ти знаєш про віруси?
  18. Який вірус панує на планеті сьогодні?
  19. Чим цей вірус небезпечний?
  20. Як захиститися від нього?

10.04.2020

Контрольна робота
(можна в зошиті з математики на окремій сторінці)

Дати відповіді на запитання: (запитання писати не треба. 1. відповідь)

1. Доведіть, що тварини й рослини - жива природа. (5 слів)
2. Де не живуть звірі? (1 слово)
3. Культурні рослини розподілені на групи. Допишіть по 2 приклади:
- паркові -
- садові -
- городні -
- технічні -
4. Найчисельніша група тварин на Землі - (1 слово)
5. Чому риби спритно плавають у воді? (1 слово)
6. Дописати речення про тварин по 2 слова:
- Дають людям продукти харчування ... , ... .
- Оберігають житло людям ..., ... .
- Дають сировину для виготовлення одягу й взуття ... , ... .
- Перевозять вантажі .... , .... .
- Дають радість спілкування ... , .... .
- Вірні друзі ... , ... .
7. Які існують гриби? (4 - 5 слів)
8. Скласти ланцюги живлення: (перше стоїть завжди ...)
- лисиця;
- орел.
9. Дописати одне слово за визначенням:
.... - дуже малі, їх можна побачити лише під мікроскопом.
  - Де вони живуть? (1 слово)
10. Який вірус панує нині на всій планеті? (1слово)
  - Як ззахищається від нього твоя сім'я? (Перелічити дії)


Бажаю успіхів.


16.04.2020

Організм людини. Система органів тіла людини та їх значення для життя людини.

1. Відгадайте загадку:зранку ходить на чотирьох, удень на двох, увечері на трьох ногах.

2. Дай визначення слову ЛЮДИНА - це ...

    ЛЮДИНА - суспільна істота, що має свідомість, володіє членороздільною мовою, виробляє і використовує знаряддя праці.

3. Пояснення: https://www.youtube.com/watch?v=PVyfqpJ-BsY

4. Робота за підручником сторінки: 142 - 144.

5. Дати відповіді в кінці статті.

6. Прочитати додаткові повідомлення після запитань

7. Робота в зошиті за темою.


17.04.2020

Опорно - рухова система людини


1.Повторення:
  -  Органи людини. Які функції вони виконують?
Презентація до уроку з природознавства у 3 класі "Організм людини"




2. 

материки - презентація з природознавства















3. Опорно рухова система:
- Пояснення: https://www.youtube.com/watch?v=NUJKKvrljRk

-  перегляд ілюстрацій:

  • Визначення

Опорно-рухова система - презентация онлайн


  • Будова опорно - рухової системи:

Людина та її організм | Тест з природознавства – «На Урок»


  • Функції скелету:

Опорно-рухова система людини - презентація з біології


  • Що таке м'язи?

Опорно-рухова система людини - презентація з біології

  • Функції м'язів

Опорно-рухова система людини - презентація з біології

4. Робота за підручником: ст. 144 - 149.
   - прочитати статтю;
   - дати відповіді на запитання в кінці статті;
   - якщо тобі важко, користуйся статтею;
   - перекажи прочитане.
5. Робота в зошиті за темою.


                                                    23.04.2020
        Травна система. Практична робота "Правила здорового харчування"
                                            
1.  Запитання:
- Що таке система організму?
- Які функції м'язів тіла людини?
- Які функції скелету людини?
2. Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=3ij40Fh5vcU
3.Робота в підручнику: ст. 149-150
- прочитати;
-дати відповіді на запитання в кінці статті;
- розповісти "Подорожі їжі в організм людини"
4. Робота в зошиті за темою
5. Практична робота :
- " Правила здорового харчування" ст.151-153
-  Скласти меню здорового харчування в шкільній їдальні з  понеділка по п'ятницю.
                        (записати на окремому листку)

                                               24.04.2020
    Дихальна система. Запопігання захворювання дихальної системи

1. Запитання в підручнику ст.153.
2. Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=TaVZZrQtxJM
3. Робота за підручником: ст. 153 - 155
4.Відповіді на запитання в кінці статті ст.155
5. Робота в зошиті за темою.

                                              30.04.2020

Кровоносна система.Значення крові в організмі людини.

1. join.naurok.uaКод доступу 562581
2. Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=j2LDPxT9VAA
3. Робота за підручником: ст. 155 - 157
4. відповіді на запитання в кінці статті
5. Робота в зошиті за темою.
6.Закріплення знань: https://www.youtube.com/watch?v=OuJisTvPDK4


                                                   07.05.2020

                         Шкіра.Значення шкіри для організму людини, її гігієна
1. Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=HL6Mm-4ef6M
                       https://www.youtube.com/watch?v=LLsWbFcVgl8
                       https://www.youtube.com/watch?v=pO2y89HU_nk
2. Читання статті на сторінці 157
3. Відповіді після статті. Тест:  join.naurok.ua Код доступу 396302
4. Робота в зошиті за темою.
5. Практична робота: ст.158- виконати
6. Прочитати на сторінці 159 - Висновок, Для допитливих.

                                                   08.05.2020
                                              Органи чуття

1. Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=1A-EV3iRURY
                        https://www.youtube.com/watch?v=ksCKKkS48uQ
2.Робота за підручником : -читання(ретельно) статті на ст. 159
3. Відповіді на запитання в кінці статті на ст. 161
4. Прочитати матеріал на сторінці 162.
5. Робота в зошиті.
6.Тест:join.naurok.ua Код доступу 389046



                                              14.05.2020
                                       Гігієна органів чуття. Дослідницький практикум

1. Повторення:

Органи чуттів (слух, зір, нюх, смак, дотик) (продовження)
2. ВІРУСИ, ОСОБИСТА ГІГІЄНА ТА ЗДОРОВИЙ ГЛУЗД - Medbud

3.Робота за підручником:ст. 161-162- прочитати
4. Відповіді на запитання , що є після статті.
5. Робота в зошиті за темою
6. Дослідницький практикум: підручник сторінка 162.


                                               15.05.2020
                               Правила здорового способу життя
                               Підсумкова перевірна робота (обов'язково)
                   Код доступу join.naurok.ua 763048


                                                 
                                                           21.05.2020

                                     Узагальнення знань за темою "Жива природа"

1. Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=hokXvHOh43o
                                https://www.youtube.com/watch?v=i2VIT4suwSo

2. Назвати прдмети живої природи.
3.Назви предмети неживої природи

КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВА ПРОГРАМА «РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ ТА ЕМОЦІЙНО ...



                                                                22.05.2020


                               
                                                                           28.05.2020
Узагальнюючий урок"Різноманітність природи. Пізнання природи людиною.
                                           Невідоме про відоме"
1. Перегляд відео :https://www.youtube.com/watch?v=aHKZCLJ5xnU
2. Цікаві факти про рослин:https://www.youtube.com/watch?v=PSkdop5e4fc
                                                    https://www.youtube.com/watch?v=lg60i9criQo
3. Гіганти - тварини:https://www.youtube.com/watch?v=ZzkyvkBaXrQ
4.  Невідоме про відоме:https://www.youtube.com/watch?v=l2krUdeqRVk
                                                https://www.youtube.com/watch?v=iMV58yGscoU

                                                                              29.05.2020
                                                                       Підсумковий урок
1. Основні розділи з природознавства
2. Що цікавого пізнали
3. Корисне для себе взяли
4. Я знаю (по темах)....