19.03.2020
с.121 - 125. Читати, переказувати., дати відповіді на запитання.
20.03.2020
Робота в зошиті за темою.
Працювати за посиланнями обов'язково!
Завдання на тиждень:
02.04.2020
Бактерії.Значення бактерій для природи та життя людини. Ланцюги живлення.
1. Пояснення за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=-0aGkfcJync
2. Ланцюги живлення: https://www.youtube.com/watch?v=cAU3lCH-guk
3. Підручник: с. 126 - 135, робота в зошиті за темою.
03.04.2020
Охорона тваринного та рослинного світу.
1. Пояснення за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=vwI26zdDqz0,
https://www.youtube.com/watch?v=JZL8EqG7YoI
2. Червона книга України:https://www.youtube.com/watch?v=bsvxBEZprNs
3. https://www.youtube.com/watch?v=bsvxBEZprNs
4.Заповідні території рідного краю. Державні заповідники. Ботанічні сади.
https://www.youtube.com/watch?v=_YQz2cMs3p4,
https://www.youtube.com/results?- Ботанічний сад Кривого Рогу
5. Підручник: ст. 136 - 141, робота в зошиті за темою
Завдання на тиждень:
09.04.2020
Підготовка до контрольної роботи
Дати відповіді на запитання:
с.121 - 125. Читати, переказувати., дати відповіді на запитання.
20.03.2020
Робота в зошиті за темою.
Працювати за посиланнями обов'язково!
Завдання на тиждень:
02.04.2020
Бактерії.Значення бактерій для природи та життя людини. Ланцюги живлення.
1. Пояснення за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=-0aGkfcJync
2. Ланцюги живлення: https://www.youtube.com/watch?v=cAU3lCH-guk
3. Підручник: с. 126 - 135, робота в зошиті за темою.
03.04.2020
Охорона тваринного та рослинного світу.
1. Пояснення за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=vwI26zdDqz0,
https://www.youtube.com/watch?v=JZL8EqG7YoI
2. Червона книга України:https://www.youtube.com/watch?v=bsvxBEZprNs
3. https://www.youtube.com/watch?v=bsvxBEZprNs
4.Заповідні території рідного краю. Державні заповідники. Ботанічні сади.
https://www.youtube.com/watch?v=_YQz2cMs3p4,
https://www.youtube.com/results?- Ботанічний сад Кривого Рогу
5. Підручник: ст. 136 - 141, робота в зошиті за темою
Завдання на тиждень:
09.04.2020
Підготовка до контрольної роботи
Дати відповіді на запитання:
- Чому рослини й тварини -живі організми?
- Як вони пристосувалися до життя в різних умовах?
- Групи тварин:
- Найчисельніша група тварин -
- Чому риби слизькі?
- Які тварини першими заселили суходіл?
- Значення рослин і тварин в природі й для людини...
- Що таке "лісова школа", для кого вона? чому й кого там вчать?
- Чим дикі тварини й рослини відрізняються від культурних (свійських)?
- Гриби -це ...
- Будова гриба
- Які існують гриби?
- Як зберегти зникаючих рослин й тварин? Що ти знаєш про Червону книгу?
- Які рослини й тварини нашої місцевості занесені в Червону книгу?
- Які є бактерії?
- Значення бактерій для природи і для людини.
- Що ти знаєш про віруси?
- Який вірус панує на планеті сьогодні?
- Чим цей вірус небезпечний?
- Як захиститися від нього?
10.04.2020
Контрольна робота
(можна в зошиті з математики на окремій сторінці)
Дати відповіді на запитання: (запитання писати не треба. 1. відповідь)
1. Доведіть, що тварини й рослини - жива природа. (5 слів)
2. Де не живуть звірі? (1 слово)
3. Культурні рослини розподілені на групи. Допишіть по 2 приклади:
- паркові -
- садові -
- городні -
- технічні -
4. Найчисельніша група тварин на Землі - (1 слово)
5. Чому риби спритно плавають у воді? (1 слово)
6. Дописати речення про тварин по 2 слова:
- Дають людям продукти харчування ... , ... .
- Оберігають житло людям ..., ... .
- Дають сировину для виготовлення одягу й взуття ... , ... .
- Перевозять вантажі .... , .... .
- Дають радість спілкування ... , .... .
- Вірні друзі ... , ... .
7. Які існують гриби? (4 - 5 слів)
8. Скласти ланцюги живлення: (перше стоїть завжди ...)
- лисиця;
- орел.
9. Дописати одне слово за визначенням:
.... - дуже малі, їх можна побачити лише під мікроскопом.
- Де вони живуть? (1 слово)
10. Який вірус панує нині на всій планеті? (1слово)
- Як ззахищається від нього твоя сім'я? (Перелічити дії)
Бажаю успіхів.
16.04.2020
Організм людини. Система органів тіла людини та їх значення для життя людини.
1. Відгадайте загадку:зранку ходить на чотирьох, удень на двох, увечері на трьох ногах.
2. Дай визначення слову ЛЮДИНА - це ...
ЛЮДИНА - суспільна істота, що має свідомість, володіє членороздільною мовою, виробляє і використовує знаряддя праці.
3. Пояснення: https://www.youtube.com/watch?v=PVyfqpJ-BsY
4. Робота за підручником сторінки: 142 - 144.
5. Дати відповіді в кінці статті.
6. Прочитати додаткові повідомлення після запитань
7. Робота в зошиті за темою.
17.04.2020
Опорно - рухова система людини
1.Повторення:
- Органи людини. Які функції вони виконують?
2.
3. Опорно рухова система:
- Пояснення: https://www.youtube.com/watch?v=NUJKKvrljRk
- перегляд ілюстрацій:
4. Робота за підручником: ст. 144 - 149.
- прочитати статтю;
- дати відповіді на запитання в кінці статті;
- якщо тобі важко, користуйся статтею;
- перекажи прочитане.
5. Робота в зошиті за темою.
23.04.2020
Травна система. Практична робота "Правила здорового харчування"
1. Запитання:
- Що таке система організму?
- Які функції м'язів тіла людини?
- Які функції скелету людини?
2. Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=3ij40Fh5vcU
3.Робота в підручнику: ст. 149-150
- прочитати;
-дати відповіді на запитання в кінці статті;
- розповісти "Подорожі їжі в організм людини"
4. Робота в зошиті за темою
5. Практична робота :
- " Правила здорового харчування" ст.151-153
- Скласти меню здорового харчування в шкільній їдальні з понеділка по п'ятницю.
(записати на окремому листку)
24.04.2020
Дихальна система. Запопігання захворювання дихальної системи
1. Запитання в підручнику ст.153.
2. Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=TaVZZrQtxJM
3. Робота за підручником: ст. 153 - 155
4.Відповіді на запитання в кінці статті ст.155
5. Робота в зошиті за темою.
30.04.2020
Кровоносна система.Значення крові в організмі людини.
1. join.naurok.uaКод доступу 562581
2. Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=j2LDPxT9VAA
3. Робота за підручником: ст. 155 - 157
4. відповіді на запитання в кінці статті
5. Робота в зошиті за темою.
6.Закріплення знань: https://www.youtube.com/watch?v=OuJisTvPDK4
07.05.2020
Шкіра.Значення шкіри для організму людини, її гігієна
1. Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=HL6Mm-4ef6M
https://www.youtube.com/watch?v=LLsWbFcVgl8
https://www.youtube.com/watch?v=pO2y89HU_nk
2. Читання статті на сторінці 157
3. Відповіді після статті. Тест: join.naurok.ua Код доступу 396302
4. Робота в зошиті за темою.
5. Практична робота: ст.158- виконати
6. Прочитати на сторінці 159 - Висновок, Для допитливих.
08.05.2020
Органи чуття
1. Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=1A-EV3iRURY
https://www.youtube.com/watch?v=ksCKKkS48uQ
2.Робота за підручником : -читання(ретельно) статті на ст. 159
3. Відповіді на запитання в кінці статті на ст. 161
4. Прочитати матеріал на сторінці 162.
5. Робота в зошиті.
6.Тест:join.naurok.ua Код доступу 389046
14.05.2020
Гігієна органів чуття. Дослідницький практикум
1. Повторення:
2.
3.Робота за підручником:ст. 161-162- прочитати
4. Відповіді на запитання , що є після статті.
5. Робота в зошиті за темою
6. Дослідницький практикум: підручник сторінка 162.
15.05.2020
Правила здорового способу життя
Підсумкова перевірна робота (обов'язково)
Код доступу join.naurok.ua 763048
21.05.2020
Узагальнення знань за темою "Жива природа"
1. Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=hokXvHOh43o
https://www.youtube.com/watch?v=i2VIT4suwSo
2. Назвати прдмети живої природи.
3.Назви предмети неживої природи
22.05.2020
28.05.2020
4. Я знаю (по темах)....
Дати відповіді на запитання: (запитання писати не треба. 1. відповідь)
1. Доведіть, що тварини й рослини - жива природа. (5 слів)
2. Де не живуть звірі? (1 слово)
3. Культурні рослини розподілені на групи. Допишіть по 2 приклади:
- паркові -
- садові -
- городні -
- технічні -
4. Найчисельніша група тварин на Землі - (1 слово)
5. Чому риби спритно плавають у воді? (1 слово)
6. Дописати речення про тварин по 2 слова:
- Дають людям продукти харчування ... , ... .
- Оберігають житло людям ..., ... .
- Дають сировину для виготовлення одягу й взуття ... , ... .
- Перевозять вантажі .... , .... .
- Дають радість спілкування ... , .... .
- Вірні друзі ... , ... .
7. Які існують гриби? (4 - 5 слів)
8. Скласти ланцюги живлення: (перше стоїть завжди ...)
- лисиця;
- орел.
9. Дописати одне слово за визначенням:
.... - дуже малі, їх можна побачити лише під мікроскопом.
- Де вони живуть? (1 слово)
10. Який вірус панує нині на всій планеті? (1слово)
- Як ззахищається від нього твоя сім'я? (Перелічити дії)
Бажаю успіхів.
16.04.2020
Організм людини. Система органів тіла людини та їх значення для життя людини.
1. Відгадайте загадку:зранку ходить на чотирьох, удень на двох, увечері на трьох ногах.
2. Дай визначення слову ЛЮДИНА - це ...
ЛЮДИНА - суспільна істота, що має свідомість, володіє членороздільною мовою, виробляє і використовує знаряддя праці.
3. Пояснення: https://www.youtube.com/watch?v=PVyfqpJ-BsY
4. Робота за підручником сторінки: 142 - 144.
5. Дати відповіді в кінці статті.
6. Прочитати додаткові повідомлення після запитань
7. Робота в зошиті за темою.
17.04.2020
Опорно - рухова система людини
1.Повторення:
- Органи людини. Які функції вони виконують?
2.
3. Опорно рухова система:
- Пояснення: https://www.youtube.com/watch?v=NUJKKvrljRk
- перегляд ілюстрацій:
- Визначення
- Будова опорно - рухової системи:
- Функції скелету:
- Що таке м'язи?
- Функції м'язів
4. Робота за підручником: ст. 144 - 149.
- прочитати статтю;
- дати відповіді на запитання в кінці статті;
- якщо тобі важко, користуйся статтею;
- перекажи прочитане.
5. Робота в зошиті за темою.
23.04.2020
Травна система. Практична робота "Правила здорового харчування"
1. Запитання:
- Що таке система організму?
- Які функції м'язів тіла людини?
- Які функції скелету людини?
2. Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=3ij40Fh5vcU
3.Робота в підручнику: ст. 149-150
- прочитати;
-дати відповіді на запитання в кінці статті;
- розповісти "Подорожі їжі в організм людини"
4. Робота в зошиті за темою
5. Практична робота :
- " Правила здорового харчування" ст.151-153
- Скласти меню здорового харчування в шкільній їдальні з понеділка по п'ятницю.
(записати на окремому листку)
24.04.2020
Дихальна система. Запопігання захворювання дихальної системи
1. Запитання в підручнику ст.153.
2. Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=TaVZZrQtxJM
3. Робота за підручником: ст. 153 - 155
4.Відповіді на запитання в кінці статті ст.155
5. Робота в зошиті за темою.
30.04.2020
Кровоносна система.Значення крові в організмі людини.
1. join.naurok.uaКод доступу 562581
2. Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=j2LDPxT9VAA
3. Робота за підручником: ст. 155 - 157
4. відповіді на запитання в кінці статті
5. Робота в зошиті за темою.
6.Закріплення знань: https://www.youtube.com/watch?v=OuJisTvPDK4
07.05.2020
Шкіра.Значення шкіри для організму людини, її гігієна
1. Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=HL6Mm-4ef6M
https://www.youtube.com/watch?v=LLsWbFcVgl8
https://www.youtube.com/watch?v=pO2y89HU_nk
2. Читання статті на сторінці 157
3. Відповіді після статті. Тест: join.naurok.ua Код доступу 396302
4. Робота в зошиті за темою.
5. Практична робота: ст.158- виконати
6. Прочитати на сторінці 159 - Висновок, Для допитливих.
08.05.2020
Органи чуття
1. Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=1A-EV3iRURY
https://www.youtube.com/watch?v=ksCKKkS48uQ
2.Робота за підручником : -читання(ретельно) статті на ст. 159
3. Відповіді на запитання в кінці статті на ст. 161
4. Прочитати матеріал на сторінці 162.
5. Робота в зошиті.
6.Тест:join.naurok.ua Код доступу 389046
14.05.2020
Гігієна органів чуття. Дослідницький практикум
1. Повторення:
2.
3.Робота за підручником:ст. 161-162- прочитати
4. Відповіді на запитання , що є після статті.
5. Робота в зошиті за темою
6. Дослідницький практикум: підручник сторінка 162.
15.05.2020
Правила здорового способу життя
Підсумкова перевірна робота (обов'язково)
Код доступу join.naurok.ua 763048
21.05.2020
Узагальнення знань за темою "Жива природа"
1. Перегляд відео: https://www.youtube.com/watch?v=hokXvHOh43o
https://www.youtube.com/watch?v=i2VIT4suwSo
2. Назвати прдмети живої природи.
3.Назви предмети неживої природи
22.05.2020
28.05.2020
Узагальнюючий урок"Різноманітність природи. Пізнання
природи людиною.
Невідоме про відоме"
1. Перегляд відео
:https://www.youtube.com/watch?v=aHKZCLJ5xnU
2. Цікаві факти про
рослин:https://www.youtube.com/watch?v=PSkdop5e4fc
https://www.youtube.com/watch?v=lg60i9criQo
3. Гіганти -
тварини:https://www.youtube.com/watch?v=ZzkyvkBaXrQ
4. Невідоме про
відоме:https://www.youtube.com/watch?v=l2krUdeqRVk
https://www.youtube.com/watch?v=iMV58yGscoU
29.05.2020
Підсумковий урок
1. Основні розділи з природознавства
2. Що цікавого пізнали
3. Корисне для себе взяли