Інформатика (2 клас)

18.03.2020/19.03.2020
З'явилось питання? oljaa60@ukr.net

На минулому уроці ми з вами навчилися малювати, давайте пригадаємо як це було дивлячись невеличкий мультик.


Тема: Цифровий слід. Безпека дітей в мережі інтернет.

Переглянь презентацію та відеоролик.


Домашнє завдання: переписати  6 правил безпеки (Слайд 6). (Термін виконання 1 тиждень)

25.03.2020/02.04.2020

Тема: Використання пристроїв для навчання.
            Сьогодні ми ознайомимось з пристроями для роботи з інформацією у школі чи вдома.
Згадайте які пристрої ви знаєте. Переглянь презентацію.



Пропоную переглянути корисні та цікаві сайти, які допоможуть у навчанні.


http://levko.info/ - дитячий сайт, що пропонує багатий вибір дитячих ігор, лічилок, загадок, віршів, казок, аудіо та відео матеріалів, а також тут можна знайти поради до різноманітних саморобок, розмальовки, найпростіші кулінарні рецепти для малечі, матеріали про дитячі свята. 

На цьому сайті обери пункт "весела школа", а далі "англійська мова".
Після цього з'являться навчальні ігри обери одну, бажано таку як на зображені.


http://abetka.ukrlife.org/ - "Весела абетка". Усе найкраще  для дітей, батьків, педагогів, учителів, виховників, пластунів, філологів України! Найбільше зібрання абеток, казок, казок в мр3, великий і цікавий розділ "Читанка", приказки, загадки, цікавинки, ігри, гумор та ін.


01.04.2020/09.04.2020

Цифрові пристрої в минулому та майбутньому

Технології розвиваються дуже швидко, і вже за рік-два начебто нещодавно оновлений комп’ютерний клас вже можна вважати застарілим і це постійний процес...

Давайте переглянемо відеоролик, який покаже нам з чого починалась історія персонального комп'ютера. А також відео, яке покаже, що нас чекає у майбутньому.

Щоб стати ближче до новітніх технологій, пропоную відправитись до незабутньої екскурсії музеями україни, а оскільки у нас карантин ми відвідаємо музей онлайн.


                                                                08.04.2020/16.04.2020

Тема: Людина в інформаційному світі.


      Розгорни презентацію, як зображено на малюнку. Спробуй самостійно опрацювати слайди 3, 12-15. 




    Запиши до зошита види інформації, які отримує учень під час роботи за комп'ютером та за допомогою яках пристроїв учень надає інформацію до комп'ютера. (результат на oljaa60@ukr.net)




                                                                15.04.2020/23.04.2020


Тема: Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.

    Уважно переглянь презентацію та за прикладом створи програму привітання. (результат на oljaa60@ukr.net)







                                                                22.04.2020/30.04.2020


Тема: Робота з програмами на розвиток логічного мислення.

Сьогодні у вас буде можливість отримати почесне звання «Знавець»
      Виконай вправи з першого відео та переглянь друге відео.
Наступним завданням буде перейти за посиланням, натиснути зелену кнопку "Почати заняття", обрати мову, свій вік, натиснути кнопку "не зараз" (не обов'язково надавати електронну адресу).




                                                                29.04.2020/07.05.2020


Тема: Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях.




Послідовність — це впорядкований набір даних, який складається з символів, чисел, дій, команд, явищ подібних за значенням.
Послідовності  можуть також складатися з елементів, які збільшуються або зменшуються за якоюсь ознакою.


Одна доба містить 4 періоди - ранок - день - вечір - ніч


Приклад:
Як записати домашнє завдання?


1 — відкрий щоденник
2 — знайди потрібний предмет
3 — запиши завдання
4 — закрий щоденник
Порядок послідовності може бути «правильний» та «не правильний».
Коли порядок дій правильний, твоя мета буде досягнута, а коли не правильний — ні.
Зверни увагу!
Послідовність  повинна бути записана правильно!

Наприклад, якщо у попередньому завданні, де потрібно записати домашнє завдання поміняти місцями дії 2 та 3, ми отримаємо зовсім інший результат. Тобто якщо ми спочатку виконаємо 3-тю дію (запиши завдання), а потім 2-гу (знайди потрібний предмет), то є імовірність що ми запишемо завдання не туди, куди потрібно.
Послідовність також може складатися зі слів, подібних за значенням.
Червоний, жовтий, синій, червоний - це все кольори.

Приклад:
червоний, зелений, цікавий, білий - слово «цікавий» зайве;  
собака, кішка, корова, кролик - це все тварини;
ластівка, голуб, вовк, лебідь - слово «вовк» зайве.


Завдання 1:


Завдання 2:




                                                                06.05.2020/14.05.2020


Тема: Безпечне поводження з цифровими ґаджетами.



Перглянь мульфільми!


  

                                                                  13.05.2020/21.05.2020



Тема: Порівняння двох або більше предметів.


Переглянь презентацію та дай відповіді на загадки.





                                                                  20.05.2020/28.05.2020




Тема: Підсумковий урок.
Сподіваюся, що сьогодні на уроці ви зможете проявити свою  кмітливість, показати свої знання, та отримати радість і задоволення. 
Пропоную пройти невеликий та цікавий тест.

Ну от ми і розім’ялися. Тепер вправа на витривалість. Називається вона «Чарівні ребуси».
У табличках наведені слова, пов’язані з інформатикою, вони можуть бути записані в будь-якому напрямку по рядках чи стовпцях, але не по діагоналі.