16/03/2020
20.03 2020
Диктант
Як захиститися від коронавірусу
Це новий вірус, і поки що недостатньо знаємо про те, як він впливає на дітей . Вірусом можуть заразитися люди будь-якого віку, але поки що не зафіксовано випадків смерті дітей, пов’язаних із новим коронавірусом. Вірус є летальним у рідкісних випадках, поки що в основному серед людей похилого віку, які раніше мали проблеми зі здоров’ям.
В ЮНІСЕФ надали рекомендації, як поводити себе у випадку захворювання когось з членів родини. Для уникнення зараження сім'ям слід дотримуватися кількох запобіжних заходів: часто мити руки, використовуючи мило та воду або спиртовмісні засоби для миття рук; прикривати рот і ніс при кашлі або чханні; уникати тісного контакту з усіма, хто має симптоми застуди або грипу; звертатися до лікаря, якщо є підвищена температура, кашель або важко дихати; уникати прямого незахищеного контакту з живими тваринами та поверхнями, які контактують з тваринами.
Будьте здорові!
Завдання на тиждень (23.03.2020 - 25.03.2020)
23.03.2020
1. Загальне поняття про прикметник: пояснення за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=O6i1PfmLgaI
2. ст. 140 - вивчити правило;
3. вправа 331- прочитати, зрозуміти, 332 -прочитати, знайти прикметники, від іменника до прикметника поставити запитання -усно;
4. вправа 334 - виписати іменник +прикметник;
5. вправа 333 - списати, вставити потрібні прикметники.
24.03.2020
Зв'язок прикметника з іменником. Поянення за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=mfeTwKRQzDE
1.ст. 140 - повторити правило;
2. вправа 335 -усно;
3.вправа 338 - виконати за зразком;
4. вправа 342(1завдання)
25.03.2020
Змінювання прикметників за числами, родами, відмінками.
Пояснення запосиланням:https://www.youtube.com/watch?v=7lDS0NLz6Sc
1. ст.144 - вивчити правило;
2. вправа 348 (2 завдання) - виконати за зразком ;
3. вправа 351 -усно;
4. ст.147 - вивчити правило в таблиці;
5. вправа 358, 360 (1, 2)
Завдання на тиждень (30.03.2020 - 06.04/2020)
30.03.2020
06.04.2020
Розбір прикметника як частини мови
1. Перегляд презентації https://www.youtube.com/watch?v=_SfJCbeuC-g, вивчити правило з 15 секунди, усно розібрати (по потребі нажати на паузу для засвоєння матеріалу)
2.с.151, вправа 369 - усно
3. Вправа 370 (2) за зразком
4. Вправа 375
07.04.2020
Розбір прикметника як частини мови. Вживання прикметників у прямому й переносному значенні.
1. Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=cr78dTM93rE- усно
2.Вправа 376 - виписати прикметники, в дужках записати число, рід, відмінок прикметника)
3.Вправа 380- розібрати прикметники як частину мови за зразком: https://www.youtube.com/watch?v=_SfJCbeuC-g, чи підручника
4. вправа 381 -усно
08.04.2020
Розбір прикметника як частини мови. Вживання прикметників у прямому й переносному значенні.
1. Повторення:https://www.youtube.com/watch?v=cr78dTM93rE- усно
2. Вправи: 379, 382 виконати в зошиті.
3.Вправа 383 -усно
4. Провідміняти за відмінками (зразок за 30.03.2020 - 5 завдання): чарівна казка, сумний настрій, миле дитя.
13.04.2020
Вправи на засвоєння різних форм прикметника
1. Провідміняти: пахуча черемха, холодний ранок, золоте колосся.
2.Вправа 373 (2 завдання). Списати, визначити закінчення в прикметників:
3. Вправа 374 - виписати прикметники так як вони стоять в реченні,розібрати за зразком:
- прикметник;
- від якого слова залежить;
- на яке питання відповідає;
- число;
- рід;
- відмінок;
- є в реченні (означення)
Хмарного, неба, якого? одн., с.р., Р.в., означення;
4. Повторити правила про прикметник.
14.04.2020
Закріплення знань про прикметник
1. Усно: Прикметник - слова, які відповідають на запитання ЯКА?, ЯКИЙ?, ЯКЕ?, ЯКІ?, називає (означає) ознаку предмета, змінюється за числами (однина, множина), за родами Ч.р., Ж.р., С.р.),за відмінками Називний, Родовий, Давальний, Знахідний, Орудний, Місцевий)
2. Вправа 384 - усно
3. Вправа 385 - списати, вставити закінчення, визначити в дужках число, рід, відмінок.
4. Усно дати відповіді на запитання ст.156.
5. Пройти тест. (Код доступу 685209, відкривши посилання join.naurok.ua)
15.04.2020
Перевірна робота.Мовна тема "Іменник.Прикметник"
(В зошиті записати Мовна тема "Іменник.Прикметник", запитання писати не треба:
1. потрібна буква)
1. Доповни речення:
Слова, що називають ознаки предметів, називаються
а) іменники б) прикметники в) дієслова
2. Познач групу іменників
а) біліє, старіти, добрішати
б) білизна, старість, добро
в) білий, старий,добрий
3. Укажи словосполучення, у якому всі слова пишуться з великої букви
а) (Т, т)арас (Ш, ш)евченко
б) (М, м)істо (К, к)ривий (Р, р)
в) (І, і)нгулецький (Р,р)айон
4. Познач групу слів, що вживаються лише в множині
а) олівці, школярі
б) двері, ножиці
в) букварі, зайці
5.Запиши по 3 іменники до кожної групи:
Фруктові дерева:
Меблі:
Птахи:
6. а) Утвори словосполучення, вжиті в перносному і прямому значенні.
Словосполучення, вжиті в переносному значенні підкреслити.
Кольоровий (сон, олівець), залізні (двері, нерви), гостре (словечко, лезо)
б) Склади і запиши речення з одним із утворених словосполучень.
7. Прочитай прислів'я. Випиши іменники й пов'язані з ними прикметниками. У дужках постав між ними питання. Визнач рід, число, відмінок.
Наприклад: Прислів'я - короткий вислів, який має глибокий зміст.
Вислів (який?) короткий ( одн., Ч.р., Н.в.), зміст (який?) глибокий (одн., Ч.р., З.в)
Маленька праця краще за велике бізділля.
8. Постав сполучення прикметників з іменниками в однину та визнач закінчення у прикметника, рід за зразком:
Сонячні зайчики - сонячний (Ч.р.) зайчик
Соснові шишки -
Добрі слова -
Широкі степи -
17.04.2020
Урок розвитку мовлення
Складання казки "Пригоди бешкетників"
Позакласне читання за 10.04.2020
21.04.2020
Загальне поняття про дієслово.Зв'язок дієслів з іменниками
1. Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=gumUoLehLKA
2. Усно: ст. 157., вправа 389 - назвати тільки дії.
3. Усно: вправа 390 - в реченні знайти іменник поставити від нього запитання до дієслова:
Мишко (що зробив?) загледів.
4. Вправа 391(2)- виконати в зошиті
5. Тест Код доступу 380436
27.04.2020
Дієслова - антоніми. Вживання дієслів у реченні.
1. Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=qkwasCs_qyo
2. Вправа 404 - усно.
3. Вправа 405 (1,2,), 407 - виконати в зошиті.
4. Тест Код доступу join.naurok.ua 408365
28.04.2020
Вживання дієслів у переносному значенні
1. Повторення:
Записати за малюнками дієслова - антоніми:
-
-
-
2. Вправа 409 - усно
3. Вправи 414,415 - виконати в зошиті.(Списування)
29.04.2020
Вживання дієслів у мовленні
1. Гра "Виконай дію" (покажи рухи за дієсловом)
2. Усно. Які дієслова "змило повінню"
..... верби кучеряві,
і ..... луки заливні.
Та на змоклій лісовій галяві
..... проліски дрібні.
3.Вправа 413 -усно.
4. Вправа 416 - записати назву, виконати друге завдання.
5. Вправа 417.
04.05.2020
Час дієслів
1.Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=gDNDaO5rDcw2. сторінка 167- правило в таблиці - прочитати, зрозуміти.
3. ст.168, вправ 420 - усно визначити час дієслів
4. вправа 423- виписати дієслова - визначити час
5. Змінити дієслова за часами, наприклад:
Писати - писав (мин.ч.), пишу (теп.ч.), напишу, писатиму (майб.ч.)
Слухати, радіти.
05.05.2020
Шановні батьки, з метою перевірки набутих знань учнями за ІІ семестр і за весь навчальний рік, будуть проведені контрольні роботи:
- перевірка орфографічних знань (словниковий диктант - 12 слів, правопис, яких
треба знати ) - 04.05.2020;
- перевірна робота за навчальний рік - 12.05.2020;
- мовна тема ( "Дієслово") - 20.05.2020.
Бажаю успіхів моїм учням!
Змінювання дєслів за часами
1. Словниковий диктант:продивитися відео (3рази)https://www.youtube.com/watch?v=zTY8KtU20dI , запам'ятати правопис.Записати по пам'яті 12 слів.
(оцінка окремо виставляється в журнал)
2. Змінити дієслова за часами: пити, в'язати, казати.
3. Вправа 424-виконати в зошиті.
06.05.2020
Дія, що виражає завершену та незавершену діїї
1. Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=7NAyEQg5mcQ
https://www.youtube.com/watch?v=SXkvqhzPqnw
2. вправа 429- усно
3. вправа 428 - виписати в 2 стовпчика: завершена, незавершена дія (записати запитаннядля підказки).
4. Вправа 430.
08.05.2020
Урок розвитку мовлення
Вправа 421 - списати, закінчити текс (придумати кінцівку)
12.05.2020
На окремому листку написати: Диктант
Друзі птахів
Контрольний диктант
https://www.youtube.com/watch?v=jByihEqmC2U
13.05.2020
Аналіз диктанту. Робота над помилками
Визначення завершеної та незавершеної дії дієслів
1.Повторення:https://www.youtube.com/watch?v=7NAyEQg5mcQ
https://www.youtube.com/watch?v=SXkvqhzPqnw
2. Вправа 432 - виписати дієслова, утворити з них дієслова завершеної дії, Визначити число.
Зразок: ліплять - зліпили (мн.), жує - прожував ( одн.)
3. Тест: Код доступу join.naurok.ua 159972
Перед тим, як ви почнете проходити тест, повторіть:
- Яка частина мови називається дієслово м?(Слова, які відповідають на запитання: що робить? що зробив? що робитеме?, означає дію предмета)
- За чим змінюються дієслова? ( вони змінюються за часами, (в минулому часі - за родами))
- Початкова форма дієслова - неозначена форма дієслова ДІЄСЛОВА ВІДПОВІДАЮТЬ НА ЗАПИТАННЯ: ЩО РОБИТИ?, ЩО ЗРОБИТИ? наприклад, дивитися, мріяти, приїхати.
- Дієслова завершеної дії відповідають на запитання ЩО ЗРОБИВ? ЩО ЗРОБИЛИ?
- Дієслова незавершеної дії відповідають на запитання ЩО РОБИВ? ЩО РОБИЛИ?
15.05.2020
Урок розвитку мовлення
Сторінка 171, вправа 431(1,2) - скласти текст - розповідь з елементами опису дятла.
План
1. Назва птаха
2. Опис зовнішності
3. Мешкає...
4. Діяльність "лікаря лісу"
18.05.2020
Неозначена форма дієслова
1. Пояснення: https://www.youtube.com/watch?v=Lrj54nj0s7Q
2. Усно: утворити НФД (неозначена форма дієслова) від дієслів за зразком:
літало - (що робити?) літати
лилося -, плавали - , дзвонило -.
3. Вправи 437, 438 виконати усно.
4. Вправа 439 - списати, дієслова (НФД) поставити в нужній формі.
19.05.2020
Написання НЕ з дієсловами
1. На сторінці 176 вивчити правмло.
2.Усно: вправа 442.
3. Вправи 443,448 - виконати в зошиті.
20.05.2020
Мовна тема (Дієслово)
1. Пройти тест: Код доступу join.naurok.ua871612
22.05.2020
Урок розвитку мовлення
Сторінка 177 - Хвилинка спілкування
Складіть діалог і записати 7 - 9 реплік: Квіти для мами
25.05.2020
Повторення за рік: звуки та букви. Апостроф
1. Повторення : звуки та букви -
2. Вправа 450 - усно, виписати слово Україна, зробити звуко -буквений аналіз за зразком:
Осінь - 2 скл.(склади),
О - [ о ]- голосн., наголош.
с - [ с' ]- пригол., глух.
і - [ і ]- голосн., ненаголш.
н - [ н' ]- пригол., дзвінк.
ь -
5 букв, 4 звука, 2голосн., 2 пригол.
3.Вправа 451- списати, в 1 реченні підкреслити синім олівцем букви, якими позначені приголосні звуки, червоним - голосні звуки.
4. Вправа 452 -усно
5. Вправа 456 - списати ова, поділити їх для переносу.
26.05.2020
Повторення за рік: текст, речення
1. Повторення:
2. Вправа 459 - усно. Прочитати, дати назву тексту, вдосконалити ( повтори замінити, дібрати синоніми)
3. Вправа 460 - усно. Прочитати, дати назву, назвати службові частини мови (сполучники, прийменники).
4. Вправа 461 - прочитати, скласти й записати план тексту.
5. Вправа 463 - виписати дієсллова, визначити префікси (де вони є).
27.05.2020
Повторення за рік: частини мови
1. Повторення:
2. Вправа 464 - за малюнком виписати: 5 іменників, 5 прикметників, 5 дієслів.
3. Вправа 465 - випмсати іменники, визначити число, рід, відмінок.
4. Вправа 469 - усно. Прочитати, визначити основу речень. (підмет, присудок)
1
Українська мова:
Змінювання іменників за відмінками(відео)
-
С.135-
вивчити відмінки, запитання до них;
-
Виконати
вправи: 326 – списати, в іменниках визначити число (однина, множина), рід
(ч.р., ж.р., с.р.), відмінок.
Впр.327;
18.03.2020
Впр.327;
18.03.2020
- 328
(2);
-
329
(1,2,3).
20.03 2020
Диктант
Як захиститися від коронавірусу
Це новий вірус, і поки що недостатньо знаємо про те, як він впливає на дітей . Вірусом можуть заразитися люди будь-якого віку, але поки що не зафіксовано випадків смерті дітей, пов’язаних із новим коронавірусом. Вірус є летальним у рідкісних випадках, поки що в основному серед людей похилого віку, які раніше мали проблеми зі здоров’ям.
В ЮНІСЕФ надали рекомендації, як поводити себе у випадку захворювання когось з членів родини. Для уникнення зараження сім'ям слід дотримуватися кількох запобіжних заходів: часто мити руки, використовуючи мило та воду або спиртовмісні засоби для миття рук; прикривати рот і ніс при кашлі або чханні; уникати тісного контакту з усіма, хто має симптоми застуди або грипу; звертатися до лікаря, якщо є підвищена температура, кашель або важко дихати; уникати прямого незахищеного контакту з живими тваринами та поверхнями, які контактують з тваринами.
Будьте здорові!
Завдання на тиждень (23.03.2020 - 25.03.2020)
23.03.2020
1. Загальне поняття про прикметник: пояснення за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=O6i1PfmLgaI
2. ст. 140 - вивчити правило;
3. вправа 331- прочитати, зрозуміти, 332 -прочитати, знайти прикметники, від іменника до прикметника поставити запитання -усно;
4. вправа 334 - виписати іменник +прикметник;
5. вправа 333 - списати, вставити потрібні прикметники.
24.03.2020
Зв'язок прикметника з іменником. Поянення за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=mfeTwKRQzDE
1.ст. 140 - повторити правило;
2. вправа 335 -усно;
3.вправа 338 - виконати за зразком;
4. вправа 342(1завдання)
25.03.2020
Змінювання прикметників за числами, родами, відмінками.
Пояснення запосиланням:https://www.youtube.com/watch?v=7lDS0NLz6Sc
1. ст.144 - вивчити правило;
2. вправа 348 (2 завдання) - виконати за зразком ;
3. вправа 351 -усно;
4. ст.147 - вивчити правило в таблиці;
5. вправа 358, 360 (1, 2)
Завдання на тиждень (30.03.2020 - 06.04/2020)
30.03.2020
Змінювання прикметників за числами, родами, відмінками.
1. Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=-wGYpUqP8eQ
Прикметник має такі ж рід, число і відмінок, що й іменник, від кого він залежить.
2. Повторення:
-Утворити словосполучення прикметника з іменником. Визначити рід, число.
Наприклад: годинник на стіні - настінний годинник ( одн., Ч.р.),
квіти в кімнаті - кімнатні квіти (мн.)
Стежка у лісі –
Радість у свято -
Спів пташок –
3. Вправа 359 (1, 4 завдання)
4. Вправа 354 (1,2) - усно.
5. Вивчити відмінювання прикметників: (Яке закінчення в запитанні, таке й у прикметника)
Називний (хто? що?) день (який?) весняний, кіт (який?) пухнастий
Родовий (кого? чого?) дня (якого?) весняного, кота (якого?) пухнастого
Давальний (кому?чому?) дню (якому?) весняному, коту (якому?) пухнастому
Знахідний (кого? що?) день (який?) весняний, кота (якого?) пухнастого
Орудний (ким? чим?) днем (яким?) весняним, котом (яким?) пухнастим
Місцевий (на кому?на чому?) на дні, (якому?)весняному, на коту ( якому?) пухнастому
Називний (хто? що?) матуся(яка?) мила, хустка (яка?) синя, небо (яке?) ясне,літнє
Родовий (кого? чого?) матусі (якої?) милої, хустки (якої?) синьої, неба (якого?) ясного, літнього
Давальний (кому?чому?) матусі (якій?) милій, хустці (якій?) синій, небу (якому?) ясному. літньому
Знахідний (кого? що?) матусю (яку?) милу, хустку (яку?) синю, небо (яке?) ясне, літнє
Орудний (ким? чим?) матусею (якою?) милою, хусткою (якою?) синьою, небом (яким?)ясним, літнім
Місцевий (на кому?на чому?) на матусі (якій?) милій, хустці (якій?)синій, по небу (якому?) ясному, літньому
Провідміняти за зразком:чудова весна, широке поле, осінній лист.
31.03.2020
Прикметники - синоніми, прикметники - антоніми
1. Повторення: визначити у прикметника число, рід і відмінок за зразком:
у ріднім краї - у ( у кому? чому? де?) краї (якому?) рідному ( одн., Ч.р., М.в.)
цікаву книгу, зрозумілим поясненням.
2. Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=PlUYBokJg6g
3. Вправа 361 - усно,
4. Вправа 362(1, 3-визначити в прикметника рід, число, відмінок)
5. Вправа 365 - виконати за зразком.
01.04.2020
Використання прикметників у мовленні
2. Вправа 366 (1,2, 3 - за зразком останнього речення)
3.Вправа 367
03.04.2020
Урок розвитку мовлення: Вправа 36406.04.2020
Розбір прикметника як частини мови
1. Перегляд презентації https://www.youtube.com/watch?v=_SfJCbeuC-g, вивчити правило з 15 секунди, усно розібрати (по потребі нажати на паузу для засвоєння матеріалу)
2.с.151, вправа 369 - усно
3. Вправа 370 (2) за зразком
4. Вправа 375
07.04.2020
Розбір прикметника як частини мови. Вживання прикметників у прямому й переносному значенні.
1. Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=cr78dTM93rE- усно
2.Вправа 376 - виписати прикметники, в дужках записати число, рід, відмінок прикметника)
3.Вправа 380- розібрати прикметники як частину мови за зразком: https://www.youtube.com/watch?v=_SfJCbeuC-g, чи підручника
4. вправа 381 -усно
08.04.2020
Розбір прикметника як частини мови. Вживання прикметників у прямому й переносному значенні.
1. Повторення:https://www.youtube.com/watch?v=cr78dTM93rE- усно
2. Вправи: 379, 382 виконати в зошиті.
3.Вправа 383 -усно
4. Провідміняти за відмінками (зразок за 30.03.2020 - 5 завдання): чарівна казка, сумний настрій, миле дитя.
13.04.2020
Вправи на засвоєння різних форм прикметника
1. Провідміняти: пахуча черемха, холодний ранок, золоте колосся.
2.Вправа 373 (2 завдання). Списати, визначити закінчення в прикметників:
3. Вправа 374 - виписати прикметники так як вони стоять в реченні,розібрати за зразком:
- прикметник;
- від якого слова залежить;
- на яке питання відповідає;
- число;
- рід;
- відмінок;
- є в реченні (означення)
Хмарного, неба, якого? одн., с.р., Р.в., означення;
4. Повторити правила про прикметник.
14.04.2020
Закріплення знань про прикметник
1. Усно: Прикметник - слова, які відповідають на запитання ЯКА?, ЯКИЙ?, ЯКЕ?, ЯКІ?, називає (означає) ознаку предмета, змінюється за числами (однина, множина), за родами Ч.р., Ж.р., С.р.),за відмінками Називний, Родовий, Давальний, Знахідний, Орудний, Місцевий)
2. Вправа 384 - усно
3. Вправа 385 - списати, вставити закінчення, визначити в дужках число, рід, відмінок.
4. Усно дати відповіді на запитання ст.156.
5. Пройти тест. (Код доступу 685209, відкривши посилання join.naurok.ua)
15.04.2020
Перевірна робота.Мовна тема "Іменник.Прикметник"
(В зошиті записати Мовна тема "Іменник.Прикметник", запитання писати не треба:
1. потрібна буква)
1. Доповни речення:
Слова, що називають ознаки предметів, називаються
а) іменники б) прикметники в) дієслова
2. Познач групу іменників
а) біліє, старіти, добрішати
б) білизна, старість, добро
в) білий, старий,добрий
3. Укажи словосполучення, у якому всі слова пишуться з великої букви
а) (Т, т)арас (Ш, ш)евченко
б) (М, м)істо (К, к)ривий (Р, р)
в) (І, і)нгулецький (Р,р)айон
4. Познач групу слів, що вживаються лише в множині
а) олівці, школярі
б) двері, ножиці
в) букварі, зайці
5.Запиши по 3 іменники до кожної групи:
Фруктові дерева:
Меблі:
Птахи:
6. а) Утвори словосполучення, вжиті в перносному і прямому значенні.
Словосполучення, вжиті в переносному значенні підкреслити.
Кольоровий (сон, олівець), залізні (двері, нерви), гостре (словечко, лезо)
б) Склади і запиши речення з одним із утворених словосполучень.
7. Прочитай прислів'я. Випиши іменники й пов'язані з ними прикметниками. У дужках постав між ними питання. Визнач рід, число, відмінок.
Наприклад: Прислів'я - короткий вислів, який має глибокий зміст.
Вислів (який?) короткий ( одн., Ч.р., Н.в.), зміст (який?) глибокий (одн., Ч.р., З.в)
Маленька праця краще за велике бізділля.
8. Постав сполучення прикметників з іменниками в однину та визнач закінчення у прикметника, рід за зразком:
Сонячні зайчики - сонячний (Ч.р.) зайчик
Соснові шишки -
Добрі слова -
Широкі степи -
17.04.2020
Урок розвитку мовлення
Складання казки "Пригоди бешкетників"
Позакласне читання за 10.04.2020
21.04.2020
Загальне поняття про дієслово.Зв'язок дієслів з іменниками
1. Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=gumUoLehLKA
2. Усно: ст. 157., вправа 389 - назвати тільки дії.
3. Усно: вправа 390 - в реченні знайти іменник поставити від нього запитання до дієслова:
Мишко (що зробив?) загледів.
4. Вправа 391(2)- виконати в зошиті
5. Тест Код доступу 380436
22.04.2020
Розпізнавання дієслів у реченні. Дієслова - синоніми.
1. ст. 159 вправа 393 (2,3) - усно.
2. Вправа 396(2) - виписати дієслово - запитання - іменник
3. Вправа 399 (1,2)
24.04.2020
Урок розвитку мовлення
1. Вправа 400 -усно
2. Вправа 401 (1,2)- виконати в зошиті
3. Вправа 403 - виконати в зошиті
27.04.2020
Дієслова - антоніми. Вживання дієслів у реченні.
1. Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=qkwasCs_qyo
2. Вправа 404 - усно.
3. Вправа 405 (1,2,), 407 - виконати в зошиті.
4. Тест Код доступу join.naurok.ua 408365
28.04.2020
Вживання дієслів у переносному значенні
1. Повторення:
Записати за малюнками дієслова - антоніми:
-
-
-
2. Вправа 409 - усно
3. Вправи 414,415 - виконати в зошиті.(Списування)
29.04.2020
Вживання дієслів у мовленні
1. Гра "Виконай дію" (покажи рухи за дієсловом)
2. Усно. Які дієслова "змило повінню"
..... верби кучеряві,
і ..... луки заливні.
Та на змоклій лісовій галяві
..... проліски дрібні.
3.Вправа 413 -усно.
4. Вправа 416 - записати назву, виконати друге завдання.
5. Вправа 417.
04.05.2020
Час дієслів
1.Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=gDNDaO5rDcw2. сторінка 167- правило в таблиці - прочитати, зрозуміти.
3. ст.168, вправ 420 - усно визначити час дієслів
4. вправа 423- виписати дієслова - визначити час
5. Змінити дієслова за часами, наприклад:
Писати - писав (мин.ч.), пишу (теп.ч.), напишу, писатиму (майб.ч.)
Слухати, радіти.
05.05.2020
Шановні батьки, з метою перевірки набутих знань учнями за ІІ семестр і за весь навчальний рік, будуть проведені контрольні роботи:
- перевірка орфографічних знань (словниковий диктант - 12 слів, правопис, яких
треба знати ) - 04.05.2020;
- перевірна робота за навчальний рік - 12.05.2020;
- мовна тема ( "Дієслово") - 20.05.2020.
Бажаю успіхів моїм учням!
Змінювання дєслів за часами
1. Словниковий диктант:продивитися відео (3рази)https://www.youtube.com/watch?v=zTY8KtU20dI , запам'ятати правопис.Записати по пам'яті 12 слів.
(оцінка окремо виставляється в журнал)
2. Змінити дієслова за часами: пити, в'язати, казати.
3. Вправа 424-виконати в зошиті.
06.05.2020
Дія, що виражає завершену та незавершену діїї
1. Пояснення:https://www.youtube.com/watch?v=7NAyEQg5mcQ
https://www.youtube.com/watch?v=SXkvqhzPqnw
2. вправа 429- усно
3. вправа 428 - виписати в 2 стовпчика: завершена, незавершена дія (записати запитаннядля підказки).
4. Вправа 430.
08.05.2020
Урок розвитку мовлення
Вправа 421 - списати, закінчити текс (придумати кінцівку)
12.05.2020
На окремому листку написати: Диктант
Друзі птахів
Контрольний диктант
https://www.youtube.com/watch?v=jByihEqmC2U
13.05.2020
Аналіз диктанту. Робота над помилками
Визначення завершеної та незавершеної дії дієслів
1.Повторення:https://www.youtube.com/watch?v=7NAyEQg5mcQ
https://www.youtube.com/watch?v=SXkvqhzPqnw
2. Вправа 432 - виписати дієслова, утворити з них дієслова завершеної дії, Визначити число.
Зразок: ліплять - зліпили (мн.), жує - прожував ( одн.)
3. Тест: Код доступу join.naurok.ua 159972
Перед тим, як ви почнете проходити тест, повторіть:
- Яка частина мови називається дієслово м?(Слова, які відповідають на запитання: що робить? що зробив? що робитеме?, означає дію предмета)
- За чим змінюються дієслова? ( вони змінюються за часами, (в минулому часі - за родами))
- Початкова форма дієслова - неозначена форма дієслова ДІЄСЛОВА ВІДПОВІДАЮТЬ НА ЗАПИТАННЯ: ЩО РОБИТИ?, ЩО ЗРОБИТИ? наприклад, дивитися, мріяти, приїхати.
- Дієслова завершеної дії відповідають на запитання ЩО ЗРОБИВ? ЩО ЗРОБИЛИ?
- Дієслова незавершеної дії відповідають на запитання ЩО РОБИВ? ЩО РОБИЛИ?
15.05.2020
Урок розвитку мовлення
Сторінка 171, вправа 431(1,2) - скласти текст - розповідь з елементами опису дятла.
План
1. Назва птаха
2. Опис зовнішності
3. Мешкає...
4. Діяльність "лікаря лісу"
18.05.2020
Неозначена форма дієслова
1. Пояснення: https://www.youtube.com/watch?v=Lrj54nj0s7Q
2. Усно: утворити НФД (неозначена форма дієслова) від дієслів за зразком:
літало - (що робити?) літати
лилося -, плавали - , дзвонило -.
3. Вправи 437, 438 виконати усно.
4. Вправа 439 - списати, дієслова (НФД) поставити в нужній формі.
19.05.2020
Написання НЕ з дієсловами
1. На сторінці 176 вивчити правмло.
2.Усно: вправа 442.
3. Вправи 443,448 - виконати в зошиті.
20.05.2020
Мовна тема (Дієслово)
1. Пройти тест: Код доступу join.naurok.ua871612
22.05.2020
Урок розвитку мовлення
Сторінка 177 - Хвилинка спілкування
Складіть діалог і записати 7 - 9 реплік: Квіти для мами
25.05.2020
Повторення за рік: звуки та букви. Апостроф
1. Повторення : звуки та букви -
2. Вправа 450 - усно, виписати слово Україна, зробити звуко -буквений аналіз за зразком:
Осінь - 2 скл.(склади),
О - [ о ]- голосн., наголош.
с - [ с' ]- пригол., глух.
і - [ і ]- голосн., ненаголш.
н - [ н' ]- пригол., дзвінк.
ь -
5 букв, 4 звука, 2голосн., 2 пригол.
3.Вправа 451- списати, в 1 реченні підкреслити синім олівцем букви, якими позначені приголосні звуки, червоним - голосні звуки.
4. Вправа 452 -усно
5. Вправа 456 - списати ова, поділити їх для переносу.
26.05.2020
Повторення за рік: текст, речення
1. Повторення:
2. Вправа 459 - усно. Прочитати, дати назву тексту, вдосконалити ( повтори замінити, дібрати синоніми)
3. Вправа 460 - усно. Прочитати, дати назву, назвати службові частини мови (сполучники, прийменники).
4. Вправа 461 - прочитати, скласти й записати план тексту.
5. Вправа 463 - виписати дієсллова, визначити префікси (де вони є).
27.05.2020
Повторення за рік: частини мови
1. Повторення:
2. Вправа 464 - за малюнком виписати: 5 іменників, 5 прикметників, 5 дієслів.
3. Вправа 465 - випмсати іменники, визначити число, рід, відмінок.
4. Вправа 469 - усно. Прочитати, визначити основу речень. (підмет, присудок)
1